Thomas S Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 (endret) Dette er min Mitsubishi Galant 03 Sports utgave 2.0l Bensin, kjøpt i Oktober 06. Stort sett fornøyd med kjøpet bortsett fra dårlig lakk (miljølakk) og uheldig med girkasse. En familiebil med coilovers og 18" er ikke akkurat ideelt men men :lol: Slik er bilen den dag i dag (16.06.2010) Dette Er Det Som Er Originalt: - Momo Ratt - Aut.Klimaanlegg - Blått/Svart Interiør - Stålgrå Deksler i Dashbord - Facelift Panser - Gode Høytalere - Diskanter - High Contrast Instrumenter - Alu felger på Sommer/Vinter - Sport/Avance fanger Foran/bak Pluss Sideskjørt - 2.5" Oval Endestuss - El.Vinduer Foran Og Bak Ettermontert Av Forrige Eier: - Momo Belteputer - Galant Krom Dørlister Montert I Ettertid: - VR-4 Frontlykter - VR-4 Eyelids (Ikke mottatt) - VR-4 Vinge - Focal Access 165 CA1 2 Kanals Frontsett - Pioneer DEH-PE5800MP HeadUnit - Pioneer GM-6300F Forsterker (No More) - Cadence FX3001 Monoblock (FUkten tok knekken på den) - PhoenixGold X200.4ch 800rms forsterker - RockfordFosgate Power T112D4 600w 12" - RockfordFosgate Kabler - Momo XFL-One 18" 7.5" - Momo Airleather Girkule - Momo Stealth Pedaler - Toyo Proxes T1-R R18 225/40 - KingDragon Powerfilter (No More) - Biltema Åpent Filter (Funker grett til 150kr :P ) - Vogtland Senkefjærer 35-35mm (No More) - K-Sport Coilovers = Skamsenking - Chrome Blinkers (No More) - Sotet Baklampene - Grøftlys Er Lakkert - Fjernet Emblem Bak - X3 Racing 3" Japsepotte - Isotta Sportspedaler (No More) - Hengerfeste Fjernet - MitsuKlubben Skiltplater (Dekal Trimming På Sitt Beste :lol: ) - Vindskjerm På Sidevinduer Foran - Frontrute Med Mørk Film Øverst - Nytt Mindre Skilt Foran - Stoffmatter som matcher interiøeret - Eclipse G2 GS-T clutchplate (Tåler mer varme og holder lengre) Planer For Bilen: - Soting Av Vinduer Fra B-Stolpe Og Bakover - Evo Scoop i Panser - Spacere Takk Til Renate Som Holder Ut Med Pengebruken selv Om Eg Ikke Har Råd Til Det :lol: ----------------------- ----------------------- ----------------------- ----------------------- ----------------------- ----------------------- Endret Juni 16, 2010 av Thomas S Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Likte virkelig denne jeg, passelig diskret samtidig som den ser sportslig og snerten ut;) Høres ut som du har tenkt å holde den slik også så vell, jeg liker det jeg ser og leser big time!xD Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet November 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 (endret) Likte virkelig denne jeg, passelig diskret samtidig som den ser sportslig og snerten ut;)Høres ut som du har tenkt å holde den slik også så vell, jeg liker det jeg ser og leser big time!xD Bilen skal bygges slik at den ser mest mulig original ut ;)Men bilen er nødt til å bli lavere så coilovers kommer så fort lommeboken gir samtykke :) Når høytalerene kommer skal alle på plass inni orignale høytalerdeksler ;) Endret April 22, 2010 av Thomas S Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 pokker disse bilene er så fine! Bilen ble levert med den agressive frontfangeren osv? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet November 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 pokker disse bilene er så fine!Bilen ble levert med den agressive frontfangeren osv? Japp :) Står i listen over ka som er originalt ;) Sparer mye penger på å ikke måtte kjøpe styling :)MÅ ha mindre skilt foran og, ser helt forferdelig ut :( Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Japp :) Står i listen over ka som er originalt ;) Sparer mye penger på å ikke måtte kjøpe styling :)MÅ ha mindre skilt foran og, ser helt forferdelig ut :( hvertfall en utrolig fin bil, sett noen av disse og alltid lurt på om de ble levert orginalt med slik "styling" eller om det var ettermontert. Hvordan er plassen i disse bilene? bagasje osv.. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet November 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Bagasjerommet er grett nok, skal bygge subben nedi hjulbrønnen for å få bedre plass iogmed at bilen skal bli en snasen bruksbil :P Forsterkeren ligger mellom subkassen og seteryggen forløbig. Here er forresten kallippene mine rett etter de ble lakkert :) Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 ikke verst! Lykke til videre! hold oss oppdatert :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet November 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Will do ;) Fikk mail fra MTS Autoparts angående VR4 vingen eg bestillte fra de og ser ut som den er forsinket enda en måned :( Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 har vel ikke tenkt å sete på en støre potte?*effetpote* har en kompis som har en san:) drit fine å for en grom lyd det er av den potta:) ambefales;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet November 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Og igjen så sier eg, sjekk ut listen ;) Har en X3Racing potte med 3" stuss som skal på før eller siden :boxing Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Og igjen så sier eg, sjekk ut listen ;) Har en X3Racing potte med 3" stuss som skal på før eller siden :boxing sorry:P hehe leste den litt for fort:) det blir kjanse bra.. gleder meg nå allefal:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Er allerede bra lyd i den, emn det er når eg har litt turtall då :P Men gleder meg til potten kommer på. Ingen som kan sveise den for meg :( Ingen som har itd :( :( Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Hei. Veldig fin bil du har, synes den sinna fronten er RÅ, du har ikke et bilde til av bilen med de felgene med sort senter og legge ut a? digger det, stå på..... Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasK Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Utrolig fet lant :D Hva syns du om lydisolasjon i G8'en? Har en G7 og den bråker noe forferdelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg