Gå til innhold

hvordan oppsett blir best?

Ranger emnet

Zaitek

Anbefalte innlegg

hei, :)

her er oppsettet jeg har sett på:

Rockford Fosgate Power T400-4

Rockford Fosgate Power T1693C

Rockford Fosgate Power T152S

Pioneer DEH-P6000UB

eller:

Rockford Fosgate Power T600-2

Rockford Fosgate Power T152S

Pioneer DEH-P6000UB

hvliket oppsett tror dere blir best?

det er frontsetene som blir brukt mest i bilen så trenger jeg egentlig 6x9'ene bake?

har dere andre oppsett som dere mener blir bedre for ca samme pris så bare si ifra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, større kabler jo bedre:) Vertfall strøm fra batteri og jord.

Btw, peiling på ka toll osv blir om du handler fra usa? Blir jo ganske grei pris nå pga dollarkusren..

du betaler 25% av både pris på gjenstanden og frakt + eventuelt toll gebyr

Mitt bilstereo prosjekt

Biler:

Opel Astra G 1999 Stv 1.2L 65 illsinte ponnier.

Opel Corsa B 1994 5dørs 1.4L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg synes du burde sløyfe HTre bak fordi du kan eventuelt sette det i seinere når du har spart opp flere kroner. Så kan du heller teste med litt fetere utstyr forran før du eventuelt bestemmer deg for å spandere på deg 6x9ere i tillegg.

Det er noe mer omfattene å sette i høytalere forran i forhold til bak i de fleste tilfeller. Så bruk heller god tid på dette å montere det godt så vil du få veldig mye glede utav kronene dine.

What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okok, jeg får se hva jeg gjør :P

men hvordan er det egentlig, blir det noe bedre lyd for meg som kjører hvis jeg har 6x9 sett også??

Bittelittegranne hvis du er heldig. Men nesten ingenting av hva du får av et godt frontsett.

What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that...

Lenke til kommentar
Del på andre sider