Toby91 Skrevet Juli 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 vil tro du får mere trykk(spl) med Ground-zero subbene en med Hertz subbene på grunn av lengre X-max(slaglengde). Siter Mitt bilstereo prosjekt Biler: Opel Astra G 1999 Stv 1.2L 65 illsinte ponnier. Opel Corsa B 1994 5dørs 1.4L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joHIME Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 ja satser på at det blir ground zero subber.. ser i allefall ut som om di spiller bedre. :P Siter 00-Alfa romeo GTV 85-corolla (X) 86-Rx7 (X) 93-Accord (X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juli 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2008 Nydelig bil, fin farge :) Hvilken motor står i vogna? Hvordan har du planer om å bygge subben? Er jo relativt liten plass i bagasjen, hvor store er elementene? 10"? Hertz er jo italiensk bilstereo som er kraftig anbefalt på norges alfaforum :) Om gtv kommer på gårdsplassen min, så regner jeg enten med å hive to 8" i hattehylla, eller en kasse med en 10" subb i bagasjen..ville helst ikke bruke opp hele bagasjeplassen heller i bilen, det er jo på hele 155 liter :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joHIME Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2008 Nydelig bil, fin farge :) Hvilken motor står i vogna? Hvordan har du planer om å bygge subben? Er jo relativt liten plass i bagasjen, hvor store er elementene? 10"? Hertz er jo italiensk bilstereo som er kraftig anbefalt på norges alfaforum :) Om gtv kommer på gårdsplassen min, så regner jeg enten med å hive to 8" i hattehylla, eller en kasse med en 10" subb i bagasjen..ville helst ikke bruke opp hele bagasjeplassen heller i bilen, det er jo på hele 155 liter :D takker, sålangt så er jeg stor førnøyd med bilen selv.. Er en 2liter twinspark på 155hk eller no sant. :P men går greit nokk :) det er 2 8" subber jeg skal bruke, lage meg en ny plate i bunnen av bagasjerommet og felle ned forsterker og subbene... slik at det faktisk går ann å ha en handle pose dær. :)meenn hva skal man med bagasjerom.. baksetene på disse bilene er jo som skapt for den slaks bruk :P vurderte selv å plasere di i hatthyllen men da blir det bra mye modifisering som må til, trur heller jeg ville gått får 2 karftige 6,5" subber isåfall.. di passer rett i hullene som er dær :) Siter 00-Alfa romeo GTV 85-corolla (X) 86-Rx7 (X) 93-Accord (X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juli 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 Lurer på om de 2 kraftige 6.5" (som du linket til tidligere)gir bra nok trykk i en gtv, om de spiller like bra som feks. 1 kurrant 10" i bagasjen i kasse? Mye lettere jobb å koble til alt da, istedenfor å begynne å fikle med bagasjerommet? Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joHIME Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2008 ja si det.. tror heller jeg ville gått for en 10" til noen tusen lapper med skikkelig trykk i :).. spiller litt dypere i bassen.. ;) blir ikke så mye ledninge styr i disse bilene, da batteriet står i bagasjen.. blir litt mindre kabler å strekke da. :) foresten.. er det noen andre som har dynamo støy i disse bilene??? alt av stereo er orginalt i min, men det er antydning til susing i høytalerne. :S Siter 00-Alfa romeo GTV 85-corolla (X) 86-Rx7 (X) 93-Accord (X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 Dette er ikke et kjent problem for meg, men prøv å spørr på: www.cuoresportivo.no Norges alfaforum, med dyktige folk som kan gi svar om det meste :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joHIME Skrevet Juli 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 får ta meg en tur innom dær å spøre litt. :D Siter 00-Alfa romeo GTV 85-corolla (X) 86-Rx7 (X) 93-Accord (X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joHIME Skrevet Juli 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2008 skal prøve å modifisere ned 2 stykk 12" subber, har liggende 2 rockford p2.. blir spennende å se om di passer nedi dær. :) Siter 00-Alfa romeo GTV 85-corolla (X) 86-Rx7 (X) 93-Accord (X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juli 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 2x12 i hattehylla?!?! Galskap, rett og slett madness :D Legg GJERNE ut masse forskjellige bilder av prosessen! :) Personlig, hadde jeg gått crazy med hattehylla,så ville jeg heller ha fyrt i 2x10" :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joHIME Skrevet Juli 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2008 har målt litt og di mmå nokk i bagasjen di. :) planen var hatthylla men det blir liksom ikke plass.. :D :D skal poste bilder når alt av komponenter er på plass. :) Siter 00-Alfa romeo GTV 85-corolla (X) 86-Rx7 (X) 93-Accord (X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juli 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2008 Hvordan går det her? :) BILDER BILDER BILDER! :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg