Era Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Knall film detta da mye bra litt sjelven men ellers flott filming. Men litt høy musikk for min smak jeg liker og høre motorlydene jeg da. Ellers knall. Stå på flere filmer :D Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet November 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 takker prøvde å finne en smertegrense mellom kjedelig og ikke derfor mye partier med bare motorlyd men også noe musikk... :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 bra saker... :D Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet November 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 forlanger litt kamera rigging og litt kontrollert skrens fra nye kjerra di til sommern HF :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greenrallye Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 trenger jeg å spørre om film av en hvit supra?? thi hi. Siter Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.) X Volvo 360 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet November 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 it's there! :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robhaugen Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Ikke for å mase... vel, det er jo egentlig for å mase litt da men har du noe film? regner med at du har viktigere ting å gjøre enn å tilfredstille våre små ego men det hadde jo vært morsomt med litt "egofilm".. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet November 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2003 bumper tråden jeg vet det er noen fler som har sett på videon og kan gidde å komme med noen kommentarer! jeg driver å editer på litt fra konkurrangsen selv også :D OBS, nice side : http://www.dcn.no/default.php Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poitdexter Skrevet November 29, 2003 Rapporter Share Skrevet November 29, 2003 fet film:! og genial intro:D serlig hvis man er litt overtrøtt:rolleyes: Jeg synes ikke det gjorde noe med ustø kamera føring på en sånn type film. Det var morsomt å se litt prøving og feiling også. Det var underholdene hele tiden, og det skal jo litt til i en så lang film. Keep up the good work! Siter Bayern Meister Werk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Desember 2, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2003 takker og bukker! :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robhaugen Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Bumper denne jeg.. har nemlig så lyst på "egofilm".. :) så hvis noen har film av typen gammel Sierra vil jeg gjerne ha :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg