Pudding Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Hoy Her er en usystematisk sammensmelting av frikjøringen fra Drift day.. litt lang og kjedelig video, men viser jo litt kjøring... 20 minutter lang, 95mb ca Divx siste versjon Kommentarer er tingen :D -Ja jeg har mye dårlig filming pga mangel på stativ. Jeg har stativ men så er det ikke så lett å bare bruke det heller. -Videon er litt grumsete pga komprimering.. Følte 100mb var en smertegrense for download... -Starten din er toskete! Tja jeg ler litt selv av den, mulig jeg har syk humor :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Lasta akkurat ned filmen, men den funker jo ikke fordi det ser ut som det er et codec problem med media player? hører bare musikk. Tror kanskje ikke jeg får oppdatert codec fordi det er noen begrensninger her på jobben.. noen som har noen tips? andre spiller en windows media player jeg kan bruke? fant http://www.videolan.org siden, den funka Grei video det der, fint du fikk med Merca mi mens vi prøvde å få liv i motorn utpå der, trengte bare en liten pause :-), det var jo også et par motorbremse sladder fra meg der så jeg :-).. Filmet du Audien på banen forresten? så den stod inne i svingen der og.. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robhaugen Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 dette var jo ikke så verst.. filmteknisk osv lar jeg være å kommentere siden jeg aldri har satt mine ben i et digitalkamera men... Det jeg savner, fra et egosynspunkt, er jo video av den gamle, matte Sierraen :) Så hvis du hadde giddet å klippe sammen en liten eller stor film, trengs ikke no fancy redigering eller musikk, hadde jeg vært mer enn takknemlig.. Hadde faktisk vært kjempefornøyd :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet November 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 denne? :) Til dere begge så ja jeg har bittelitt mer film av bilene deres, kan godt fikse noe enkelt video av hver bil, er flere som har ønsket det, tok bare litt for lang tid å lage en video med "allt" eller allt som var seebart i allefall... Kan godt poste på i denne tråden med mindre enkeltvideoer Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robhaugen Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Ja.. den.. :) det er bare å legge ut alt du har av film av den.. tar i mot alt.. ADSL linja liker film :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet November 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Her er SANG liste uhm siden det har blitt requestet :D tar dem i rekkefølgen i videon jeg: Snakkingen er en fra Kanada jeg kjenner. Slowmotion er Linkin Park-Opening som er åpningssporet fra platen dems Re Animation som jeg har kjøpt og betalt :D Nedtellingen er Initial D - Noone Sleeps in Tokyo Snakkingen er fra Initial D episode 1 og 4 sesong 1 Så begynner Spacecorn vs Artificial - Inside of Me ( Murder Mix ) som forøvrig er favorittlåta mi over alle! :D Den går rett over i Initial D - Vocalbattle 22 som er mixe cd'er forbundet med Initial D med bakgrunnsmusikk fra Anime'en Etter et lite motorlyd opprom følger Power Man 5000 - When Worlds Collide Så enda et motorlydspause før Groove Coverage - Poison (Video Edit) som forøvrig har en forpult? bra musikkvideo avslutter det hele Også hopper min Kanadiske kompis inn på slutten for litt mer goodwill hos FSR.. hehe :D KOMMENTARER! spes negative! pleazee :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Skulle akkurat te å kommentere at du har brukt diverse innslag fra Initial D. Jeg satt med et STORT glis som sikkert dekka hele trynet når jeg hørte det. Genialt! Ellers flott film, som vanlig :D Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeadlyFoX Skrevet November 24, 2003 Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 Takk Pudding for sang lista og jævla bra film. Hvilke redigeringsprogrammer bruker du ? Siter - BMW 320i E30 - BMW 320/325i E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet November 24, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2003 takk for at iallefall noen liker det da så ikke allt er bortkastet redigerer i adobe premiere pro aight :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Jupp, feit film.. :D Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet November 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 thankjooo :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet November 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Etter ønske fra flere vil de ha bare video av sin bil alene den er grei men om en fyller ut navn og hvordan bil en kjører her så jeg kan skrive det på hver enkelt video.. f.eks Erikoo, m 200sx sportsline eller.no på rudskogen drift day også dato... også Herskerhans, m Mershe 190e.. osv eller send dette i mail til meg pudding@online.no :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Flotte greier, hvorfor har du ikke gir i Polon forresten?, Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet November 25, 2003 Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Du har vel fått det med deg men.. Eirik - 200SX S14a Sportline. (Svart) ;) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet November 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2003 Originally posted by Hersker Hans Flotte greier, hvorfor har du ikke gir i Polon forresten?, tatt det ut for å få ned vekten kutte ned på 0 til 100 tiden min Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg