Dr_S Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Var på Vålerbanen forrige helg uten å se en eneste mygg, sol og relativt varmt, noe vind tidlig på dagen. Kommer hjem og er full av myggstikk. (Eller knott?) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Greit at myggen her i sør er liten i forhåld til trailermyggen i Nord, men man ser fortsatt forskjell på en mygg og en knott:hello: Regner med at siden du da ikke så noe, så er vel sjangsen stor for at det var en knott, noe større. Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Juni 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2009 Har 15 myggstikk på korsryggen jeg... Neste gang jeg står mye bøyd i (all allstendighet i) hagen så skal jeg huske å være anstendig kledd. Dvs være tildekket der jeg tydeligvis er uimotståelig. :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Juni 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2009 (endret) Smør på eddik, det hjelper. Edit: Det kan være lurt å skaffe seg myggmiddel. Endret Juni 21, 2009 av Actros 8x8 Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Juni 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2009 Smør på eddik, det hjelper. Edit: Det kan være lurt å skaffe seg myggmiddel. Bruker myggmiddel (innimellom). Glemte at myggen var på jobb i går, så droppet det desverre... ;) Eddik har jeg faktisk aldri prøvd, funker det altså? Har Eurax. Måtte likevel klage litt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Juni 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2009 Bruker myggmiddel (innimellom). Glemte at myggen var på jobb i går, så droppet det desverre... ;) Eddik har jeg faktisk aldri prøvd, funker det altså? Har Eurax. Måtte likevel klage litt :D Ja, det funker. Bare smør litt på myggstikka. Bestemor mi kom med det tipset då eg var liten. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Juni 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2009 (endret) suge blod for og kunne legge egg(?) da har myggen gjort det den skal og bikker, Men om man slår den etter den stikker, men før den suger og stikker av, eventuelt i flukt øyeblikket.. så sparer man verden for en skvett mygg.. Fuglane og edderkoppane eter mygg. Stemmer det at myggen ikkje biter på dagen når det er lyst ute? Endret Juni 21, 2009 av Actros 8x8 Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2009 Fuglane og edderkoppane eter mygg. Stemmer det at myggen ikkje biter på dagen når det er lyst ute? Uten at jeg kan kalle meg noen insektekspert, har jeg HØRT at myggen ikke liker varm og tørr luft. Den liker altså kjølig og fuktig luft best, og derfor ser man den stort sett om kvelden. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juni 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2009 her jeg bor er det bare snille mygg, kommer og vil kose hele tiden. syns det er koslig med mygg jeg:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juni 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2009 La oss også diskutere myggforholdene i Timmy-land. Er den jevne afghaner oppspist av mygg? Nå viser det seg at mygg ikke er et tema her. Et jævlig problem er heller alle disse ekle gresshoppeliknende (siriss?)krypene som invaderer området hver morgen. De flakser rundt som halshoggede høner helt uten retningssans. Det er ikke til å legge skjul på at sykkelreparatøren benytter enhver anledning til å plante en støvel midt i panna på dem. Når de dør tar de ett sekunds betenkningstid før de velter over på siden og blir liggende. Dustedyr... :D Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yelsent Skrevet Juni 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2009 Jeg trodde et øyeblikk du skrev "Dieseldyr". Beskrivelsen din kan forøvrig byttes ut med skjærer og du har situasjonen utenfor vinduet mitt hver morgen. En kan tro at takrenna utenfor er forvekslet med et av disse fuglefjellene der tusener av flyvende fandener flokker til og hekker av gangen. Siter '92 Mitsubishi Eclipse GS Historie, prosjekt -og bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Juni 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2009 hadde besøk av en mygg på midt snøbleike lår i stad, gud vet hva den lette etter der.. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Juni 23, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2009 Litt funfacts om stikkmygg tatt fra Wikipedia Orienterer seg blant annet etter duft av blod, og ånde fra mennesker og dyr Mygger er 4-15mm lang Spiser nektar, men hunnmygg stikker også for å suge blod til å produsere egg Flyr 1-2 km/t Lever i 1-2 uker i naturen :) Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2009 Tok en roadtrip i dag for å prøvekjøre forskjellig mygg. Var ca overalt, men den psykeste myggen opplevde jeg på Dombås! Stor som en liten gravemaskin og MEGAhissig. Endte med full evakuering inn i bilen for så å bevitne 4-5 mygg som desperat tok rennfart og kræsja med ruta :D Skal en stole på myggen må jeg være veldig søt babyhmm? Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Juni 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2009 Jeg satt i gresset, minding my own business osv... Tror du ikke det kommer en maur og hogger til på innersiden av ankelen min! Svidde noe helt jævlig, og har fått et utslett på 5*5 cm som bevis... Viser det til alle :D Sorry OT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg