Gå til innhold

Erfaringer med senkesett fra SuperSport?

Ranger emnet

Daniel M. Warmedal

Anbefalte innlegg

vwgutt her på forumet selger jo justerbart senke sett til passat for 3500kr(husker ikke hvilket merke), minns det var det han sa når jeg var oppe hos han og hentet devil eyesene ihvertfall.

Han mente at de var bra ihvertfall.

http://www.bilforumet.no/members/4324_vwgutt.html

Jeg skal fortsette å handle fra han ihvertfall, da han selger ting billig og holder sine ord.

Mvh

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen??

Jeg bestiller opp sett nå på mandag, tar 3800,- for det til Passat. Jeg holder til ved Korsegården så om du skal ha så har du kort vei.

Jeg har normalt dette på lager, men siste settet gikk på freddan.

Skaffer også alt annet til bilen din om du måtte ønske. (stort sett)

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

disse billige settene blir veldig stive og ukomfortable, og ødelegger en nyere bil spør du meg. Helt ubrukelig på vinteren.

Disse billig settete funker bra på en "kosebil" du ikke må bruke hver dag. Jeg har bra erfaring med FK silverline.

Er rart det med at man ofte får hva man betaler for... ;)

Men om man skal ha rimelig senk og man foretrekker lav bil framform god komfort som et dyrere sett vil gi så er det jo greit.

Er selv meget godt fornøyd med det FK Highsport settet som sitter på den ene einseren min... :)

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

disse billige settene blir veldig stive og ukomfortable, og ødelegger en nyere bil spør du meg. Helt ubrukelig på vinteren.

Disse billig settete funker bra på en "kosebil" du ikke må bruke hver dag. Jeg har bra erfaring med FK silverline.

snakker du erfaring da eller?. har selv ett TA-Technix på min passat og syns det er helt topp til prisen. ukomfortalbelt er det ikke. ikke for stivt heller. og heller ikke ubrukelig på vinteren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakker du erfaring da eller?. har selv ett TA-Technix på min passat og syns det er helt topp til prisen. ukomfortalbelt er det ikke. ikke for stivt heller. og heller ikke ubrukelig på vinteren!

Det er min erfaring med TA Technix, og Cobra coilovers. Veldig stive og dertil lite komfort.. gjelder senking ca 60- 70mm da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider