farmer1 Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 hei. har en passat 90 mod. funnet senkefjører 60/40. fikk pakken idag og da så jeg det sto det var til 92 mod. noen som vet om det er noe forskjeld på 90 og 92? og om de passer på min? PS:stasjonsvogn:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffmaister Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 De passer! Bare å sette på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 passer gjør det,men det er ikke sikkert det er godkjent på din fordi om det passer.dette vet levrandøren av settet mere om. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Er samme fjærer på alle 35i modeller inkl. facelift modellen. Det er nok garantert godkjent til din bil. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selix Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 er litt i tvil at du for gosjent det .. du kan jo godt prøve men tviler strekt på det ... men ot passat er jo bare blææææææ. så selg bilen og kjøp moe som ikke drar i feil ende ..;);) just a tip from MAl;) Siter bmw e30 320i :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Er samme fjærer på alle 35i modeller inkl. facelift modellen.Det er nok garantert godkjent til din bil. Min har problemer med akselvekta i modellene rundt august/september på min vr6...lavere og høyere akselvekt fram. Men dette var på senkesett hos autospar.men det kan være på deres senkesett... Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farmer1 Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 kjøpt fjærer fra autospar jeg og! må vell gjøre noe med hjulbuene mine for å ha 17" når jeg har senket eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2009 Hvorfor det? Det kommer jo an på hvor brede hjul/felger du har på bilen din. Om det subber litt så er den en fordel å valse litt, men om det går greit så trenger du ikke gjøre noe med hjulbuene. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farmer1 Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2009 har 225/40/17 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Er samme fjærer på alle 35i modeller inkl. facelift modellen.Det er nok garantert godkjent til din bil. Dempere er ikke like iallefall... fikk 92 eller 93 dempere på min 90 mod passat da ble den 6 cm høyere.. fikk verkstedet til å bytte igjen til riktige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg