williboy Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 hei fann et senkesett med navn TA-Technix justerbare dempere.. er dette merket noe å satse på? skulle ha 3700kr får et komplett sett:) Siter passat 1,8t 3b i eie bmw 318 1,8solgt-mazda626 2l solgt-golf,1.9tdsolgt-opel omega 2lsolgt-ford mondeo 2,5.v6solgt-honda crxsolgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williboy Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 et spm til:) hvordan er det mann justerer disse fjærene? til den høyden mann vill? å hvordan vet mann hvor mye bilen er senka? er helt ny på sånner justerbare fjærer:) takk får svar Siter passat 1,8t 3b i eie bmw 318 1,8solgt-mazda626 2l solgt-golf,1.9tdsolgt-opel omega 2lsolgt-ford mondeo 2,5.v6solgt-honda crxsolgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 ta-technics fungerer bra dem..billige sett men stive nok iallefall..senker vel fra 30,40mm og ned til 120mm om du vil..skal du finne ut hvor mye senka den er får du måle fra senter nav til f.eks hjulbue og se i forhold til hva det er originalt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 hei fann et senkesett med navn TA-Technixjusterbare dempere.. er dette merket noe å satse på? skulle ha 3700kr får et komplett sett:) Vel, jeg er forhandler av disse settene og har hatt veldig lite negative tilbakemeldinger på dem. Har hatt to reklamasjoner, men de fikk nye fjærbein tilsendt. (lekkasje i demper) Regner med det er mine annonser du har sett på Finn, koster 3800,- til din bil. Godkjent ned til 55mm men kan senkes lavere. Grei komfort, stivere jo mer du senker. Kan senkes mer, men det jeg oppgir er innen for Tüv. De er Tüv-godkjente og har 1 års garanti. Om du lurer på mer så sender du meg en PM. Mvh Håkon. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williboy Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 åja knall.. ja da skal jeg ta å bestille dem:) tror jeg:) klarte jo self å få en kanllbot idag:(... så må vurdere hvor gira jeg er.. hehe:) tror han hete frode. kr 3700 Siter passat 1,8t 3b i eie bmw 318 1,8solgt-mazda626 2l solgt-golf,1.9tdsolgt-opel omega 2lsolgt-ford mondeo 2,5.v6solgt-honda crxsolgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williboy Skrevet Januar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 å senke senke dem.. er det noe man kan gjøre når alt er på bilen ja? hvoradan justerer jeg dem. framme å bake? Siter passat 1,8t 3b i eie bmw 318 1,8solgt-mazda626 2l solgt-golf,1.9tdsolgt-opel omega 2lsolgt-ford mondeo 2,5.v6solgt-honda crxsolgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2009 åja knall.. ja da skal jeg ta å bestille dem:) tror jeg:) klarte jo self å få en kanllbot idag:(... så må vurdere hvor gira jeg er.. hehe:) tror han hete frode. kr 3700 Jeg har normalt dette på lager. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmen Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Vel, jeg er forhandler av disse settene og har hatt veldig lite negative tilbakemeldinger på dem. Har hatt to reklamasjoner, men de fikk nye fjærbein tilsendt. (lekkasje i demper) Regner med det er mine annonser du har sett på Finn, koster 3800,- til din bil. Godkjent ned til 55mm men kan senkes lavere. Grei komfort, stivere jo mer du senker. Kan senkes mer, men det jeg oppgir er innen for Tüv. De er Tüv-godkjente og har 1 års garanti. Om du lurer på mer så sender du meg en PM. Mvh Håkon. må rette deg her, for jeg har kjøpt samme settet av deg og det er godkjent ned til 70mm faktisk på passat 3b. står i tuv papirene, og var vel det du sa til meg også før jeg kjøpte dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 må rette deg her, for jeg har kjøpt samme settet av deg og det er godkjent ned til 70mm faktisk på passat 3b. står i tuv papirene, og var vel det du sa til meg også før jeg kjøpte dem. Ok, jeg sitter her med katalogen og der står det ikke. Er noen sett å holde styr på for å si det sånn, men da overdriver jeg i hvertfall ikke...:) Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgutt Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 er nok jeg som selger disse for 3700,- Har solgt mange av disse. Er også på lager. Siter Frode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 anbefaler både ta-technix og vwgutt:) har kjøpt noen deler og justerbart av han... supergod service og knall sett til billi penge!!! har dette på min bora å er storfornøyd!!! Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williboy Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 åja.. ja har bestil ta-technix senkesettet. får vell det i morgen eller på lørdag:) blir knall Siter passat 1,8t 3b i eie bmw 318 1,8solgt-mazda626 2l solgt-golf,1.9tdsolgt-opel omega 2lsolgt-ford mondeo 2,5.v6solgt-honda crxsolgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Grei komfort, stivere jo mer du senker. Hvordan funker dette sånn rent teknisk egentlig? Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Hvordan funker dette sånn rent teknisk egentlig? Eirik Lurte på dette selv, eneste eg ser for meg, er at man kommer nærmere og nærmere bumpstops jo mer man senker, og treffer kjappere og kjappere jo mer man senker, slik er det på mine dempere iallefall,hehe og eg har H&R coiler, Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williboy Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 bare å kjøre etter hvordan veiene ser ut..:) Siter passat 1,8t 3b i eie bmw 318 1,8solgt-mazda626 2l solgt-golf,1.9tdsolgt-opel omega 2lsolgt-ford mondeo 2,5.v6solgt-honda crxsolgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg