Gå til innhold

Vegards 98' A4 B5!

Ranger emnet


veegard

Anbefalte innlegg

  • Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
Aah. Ja, vet hvem han er. Kjøpte et senkesett av ham for et par uker siden. Men han sa ingenting om det settet der da, han prøvde å selge meg et FK Highline sett heller. Sikkert mye bedre, men det er jo dobbelt så dyrt nesten ;p

 

TA Technix koser 4200,- om du ikke er medlem av vacn, melder du deg inn i vacn så får du det for 3500,-

 

Om du skal ha et bra sett til en fornuftig pris så anbefaler jeg FK sine senkesett.

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Updates på bilen. Må gjøres:

 

Justering av dør (har fått nye hengsler på)

Bytte plastdeksler i alle fire dørene, de er nedslitte (har fått nye i posten)

Bytte bremser bak (Har kjøpt brembo/mintex standardgreier på mekonomen)

Bytte hjulnav bak til venstre (har fikset et par hjulnav billig)

Bytte alle motorfester (noen som vet hvor man får frontfestet billig?)

Prøve å kode om sentrallåsmotoren min (Trenger kodingen til vaakumpumpe med revisjonsnummer E, et tall mellom 00000 og 65535)

Bytte plugger (Bosch Super Four)

 

Har:

Byttet olje, odyssey pc1700 batteri, luftfilter, pollenfilter, oljefilter

 

Må få tatt forstillingskontroll nå også, er det noen som vet om et billig sted i Bergen som gjør dette?

A4a B6 2.0 MT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trodde jeg og! Men nå er ene fjæren min gjennomrustet.. og så fikk jeg et TA Technix sett lett brukt til 2000 kroner... det er samme prisen som å bytte en fjør + verkstedsjobb anyway :)

Mulig å få dem til helgen, eller blir det å vente til 22.? Hadde vært flott å få dem til jeg senket den, så jeg visste hvor mye jeg skulle justere. Vet ikke helt hvor stress det er å gjøre i etterkant..

A4a B6 2.0 MT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. fornøyd med den. Kjøpte den brukt av forhandler, 3mnd brukt, nye dempere foran. Redusert garanti da vel å merke, fikk ett år. Men senk til 2000kr er ikke så gale, hehe.. Passer min lommebok bra. Jeg får se om jeg får lånt noen 17" da, bare så jeg får høyden riktig. :)

A4a B6 2.0 MT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår