rfPolo Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Originally posted by Blueboy til rfpolo: du må slipe vekk kanten på baksiden av lykta. Der hvor pakningen ligger, ta av pakningen og slip ned ca 5mm. og slip kun ned på den siden som er inn mot bakluka! må også slipe endel av ytterkanten på lykta(den svarte) jeg brukte en dremel til dette. det er mye prøving og feiling! prøv lykta på etter hvert som du sliper! takker og bukker, med ytterkanten, så mener du den som er mot ytterkant av karosseriet? Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Originally posted by TurboPolo kjøpte de ikke fra Salzmann, men fra Röhn Motorsport. kostet 106 euro på ebay. Veiv fra dieselmotor 1272-->1398 men tviler på at den kommer i noen motor med det første.. Har Röhn Motorsport noe internet side? Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 En sak jeg kan dele med dere, jeg HATER å polere deler, har hatt vondt i ryggen i en uke nå. Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Originally posted by rfPolo takker og bukker, med ytterkanten, så mener du den som er mot ytterkant av karosseriet? ja lykta har to "kanter" som ligger inn mot karosseriet, den ene som pakningen ligger rundt og den andre som er så du sier mot ytterkant av karosseriet! og skruehullet i midten inn mot bakluka på hver side må bores opp til 12mm! de andre 4 hullene opnes med ca 1mm. det måtte jeg hvertfall på 6nf lyktene,vet ikke hvordan det er på disse led lyktene... pass på å ikke slipe for mye også! lykke til!:) Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Originally posted by G40Turbo En sak jeg kan dele med dere, jeg HATER å polere deler, har hatt vondt i ryggen i en uke nå. ja det er et helvetes arbeid! manglet hud på samtlige fingre etter lange kvelder med pussing og polering! tar ENORMT med tid også! men det er verdt det! Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Originally posted by Gou der va front,grill og cupdiff. hjemme fra lakk.. blei rettuslett... tja.. HERLIGT :D ska se om eg får tatt noen bilder i morgen , noen så kan legga dei ut for meg ? så kan eg maila bildene te dokke.. viss noen har ledig diskplass ein eller annen plass.... såg lyst på det en stund i dag når vi holdt på i garajsen.. helt til telefonen kom om at gear overføringene ikkje ville samarbeida.......... ugh.. jaja.. snart sommar....... hvilket lakkverksted har du vert sjå gou? har vert i hgsd idag og fått priser rundt om, torgersen lakkering har jeg fått best pris hos...falck lakkeringen ved ford fikk jeg også god pris! Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Originally posted by Gou sommeren er det allerede blitt snakk om så da tenkte jeg på følgende.. ka har folket som plan/mål te sommaren ? HÅper på å: Få retta å lakkert fram og bak fanger. Behandlet understellet. Senke. Nye sommer hjul. 17"/18"? Hvite blinkers. Noe nytt på stereoen. Sideskjørt Eff. anlegg Ble noe satt ut på grunn av sprekk i toppen:( Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mars 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Originally posted by Blueboy hvilket lakkverksted har du vert sjå gou? har vert i hgsd idag og fått priser rundt om, torgersen lakkering har jeg fått best pris hos...falck lakkeringen ved ford fikk jeg også god pris! Gudmundsen lakkering (Haugli Bil) !Faren te damå så drive det ! Meget fornøyd med lakken ;) om 5 min så har eg fått bilder så eg kan dela me dere på denna tråden :) sei ka deler du ska ha lakka og ka pris du har fått så kan eg kanskje ordne noe ! Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mars 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 fjernet bilder grunnet at gamlingen hadde vært inne på kameratet og sotte på ganske mangen pixels.... har komprimert bildene.. så vente bare på min ftp mann våkne... drive foresten og feste nettingen i front skikkeligt nå..... skal også ringe te sverige og hørre om den rette gear kassen er på vei nu..... :) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 lookin good gou!:) må bare få bilen ned på jorda nå! Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Komprimere bilder kanskje :rolleyes: Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMG Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 Originally posted by Kid-A Komprimere bilder kanskje :rolleyes: Gou her Glemte det ut. Skal fikse det seinare!:P Siter -VW p0wah- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Mars 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2004 enkle planer til en enkel bil :) men enklere mål er mye lettere å klare så man kan jo håpe :) Poloen skal seff byttes girkasse på hehehehhe også skal all unødig vekt hives ut, altså letting step 1 ;) Så skal det gasses til motor raser på bane heheh også skal motor nr2 inn og gases til det raser der også ;) Kokte bremser og ventilflyt er også et sidemål... må se om GT emblemet er til noe eller om det bare er jug Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Originally posted by G40Turbo Har Röhn Motorsport noe internet side? Har ikke funnet noe, men mailen er: rauspeed@web.de Hyggelig fyr egentlig, tok ca 12 dager fra jeg fikk tilslaget til de lå på posten. Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Originally posted by Pudding enkle planer til en enkel bil :) men enklere mål er mye lettere å klare så man kan jo håpe :) Poloen skal seff byttes girkasse på hehehehhe også skal all unødig vekt hives ut, altså letting step 1 ;) Så skal det gasses til motor raser på bane heheh også skal motor nr2 inn og gases til det raser der også ;) Kokte bremser og ventilflyt er også et sidemål... må se om GT emblemet er til noe eller om det bare er jug Den polo GT du har, dørsidene innvendig, har de en ekstra lomme der du har dørhåndtaket og kan lege armen? (hvor det er mulighet til å fjerne uten å ta ut hele dør innteriør? Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg