Pudding Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Originally posted by G40Turbo Den polo GT du har, dørsidene innvendig, har de en ekstra lomme der du har dørhåndtaket og kan lege armen? (hvor det er mulighet til å fjerne uten å ta ut hele dør innteriør? Jepp jeg har en lomme nederst på dørene.... men den er under der du kan legge armen da? har skrudd den ut nå var en 5-6 skruer på baksiden også dekt igjen hullet forsenkingen til den også satt på en aluplate som dekker over hele, som jeg har montert frontsett høytaler i forrerst... så jeg har fortsatt de lommene til døra men har borret et hull i forkant til høytaler. Men du må ta ut hele dørsiden for å få ut den lomma, er skrudd fra baksiden med små stjerneskruer... Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Originally posted by Pudding Jepp jeg har en lomme nederst på dørene.... men den er under der du kan legge armen da? har skrudd den ut nå var en 5-6 skruer på baksiden også dekt igjen hullet forsenkingen til den også satt på en aluplate som dekker over hele, som jeg har montert frontsett høytaler i forrerst... så jeg har fortsatt de lommene til døra men har borret et hull i forkant til høytaler. Men du må ta ut hele dørsiden for å få ut den lomma, er skrudd fra baksiden med små stjerneskruer... Jeg har til en dør det jeg prater om, men trenger en til og de ble kun laget mellom 82-83 eller 83-84. Regner med at du prater om den lomma som er under dørhandtakt og vindus sveiver. Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Originally posted by G40Turbo Jeg har til en dør det jeg prater om, men trenger en til og de ble kun laget mellom 82-83 eller 83-84. Regner med at du prater om den lomma som er under dørhandtakt og vindus sveiver. Jupp, da er det ikke slik ekstra lomme på min GT nei.. var heller ikke det på den 87 GT'en jeg hadde som delebil.. Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Originally posted by Pudding Jupp, da er det ikke slik ekstra lomme på min GT nei.. var heller ikke det på den 87 GT'en jeg hadde som delebil.. Hvis du eller noen kommer over dette vær vennlig å gi meg beskjed. Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg