gotthard Skrevet Mai 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2010 er det noe mann burde gjøre en gang i blandt? hva gjøres og hva er effekten og ikke minst, hva er ca pris for slikt? Siter -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- Opel Insignia sport tourer 2009 Kia Soul 2018 Golf 5 1,6L 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Møllergutt Skrevet Mai 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2010 fra 1800kr, du merker at bilen ikke blir kald som før, er bilen under 93-94årsmodell så er det bare glemme å fylle på for R12 gass finnes ikke i norge Siter -Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak) -Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil) -Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt) -Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil) -Volvo 240GL(vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mai 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2010 Skal finnes en erstatningsgass til eldre annlegg som er godkjent. Husker ikke hva den gassen het men prøv å google det :) Har god erfaring med servicen eg fikk hos Vianor :) De fyllte ny gass etter eg skiftet rør og sjekket alt :) Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Juni 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2010 Erstatningsgassen heter isceon49, også kalt r413. Den spiser ikke gummi slik som de andre erstatningene til r12. Tror jeg har noen kg igjen av r12 enna. jeg tar 1200 kr for fylling. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg