rodders Skrevet Mai 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2010 hei, jeg har en elcamino og har satt inn bøttestoler i bilen og vanlige selene fungerer ikke + di vil ikke gå langt nokk heller. så da har jeg lyst på 3 punkts sele, men er dem lovlige? jeg har sett mye på disse, og di er jo e-merket, og jeg ringte dem og spurte om di var lovlig men di viste ikkenoe. http://bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=SY3063R&vg=1391&vgpath=Varekategorier/1394/11700/1391 det er litt dumt og sette på selene og plutselig er det ikke lov, og masse jobb rett i dass... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2010 Sett i vanlige 3-punkts belter heller, så er du sikker. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rodders Skrevet Mai 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2010 åssen vanlig 4 punkt belte? det er så veldig mye merker og velge i, sett på masse 3 punkts seler (merke OMP) og di fleste er e-merket, men fordi det er e-merket kan det hende di ikke er lovlige uansett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Mai 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2010 Jeg har sabelt bøttestoler og 4-punktsbelter i mustangen, aldri vært noe problem. Han jeg tar eu-godkjenninga hos syntes det er helt ok sålenge stolen og belte sitter bra fast. I værste fall kan du jo bare ha de gamle beltene mens du har 4-punkts, vet ikke om dem kan si noe på det... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mai 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2010 BT truer sikkert med mye rart om du bytter ut de originale selene :) De har alltid en eller annen dum unnskyldning for at de er farlig o.l haha Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg