juniormorten Skrevet Desember 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2010 Hei dere. Flaut å si det, men er helt grønn på bilanlegg. Har tatt ut originale kassettspilleren i bilen min å er på vei til å sette på en LG stereo. Har ikke prøvd noe ennå. MEN, det jeg lurer på, er om jeg trenger en egen "boks" som lg'en skal sitte på? eller? Hvor får jeg tak i det såfal? pris? Takker for alle svar :) Siter ZX 1.8i 96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Desember 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2010 Hva slags bilmodell/årgang har du da? Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juniormorten Skrevet Desember 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2010 Det er en citroen zx 1.8i 16V 1996 mod Siter ZX 1.8i 96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Desember 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2010 Nei, der er det nok rett inn med ny stereo. Både åpningen til radioen og koblingene er ISO-standard, så det skal bli temmelig Plug'n'Play. Legg gjerne ut et bilde av den kassettspilleren for eventuelle flere tips. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QuiNlan Skrevet Desember 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2010 Hva mener du med "boks" Er det monteringsramme du tenker på? Isåfall følger dette med spilleren. Siter -Odd Ivar www.eikensbilstereo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juniormorten Skrevet Desember 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2010 Skal bestille en pakke til 2990. Følger med ny stereo, høytallere, forsterker og sub :) det er vel ikke så mye jobb det vel? Har så dårlige høytallere fra før av, så er like greit å bare bestille en hel pakke. Men synes dette er noe å gå for? Det er pioneer pakken til 2990. Har ikke link akkurat nå sider skriver fra iPhone. Koblingskjema å sånn følger vel alltid med vel??? Noen tips om hvor det er lurt å plassere høytallerne bake? Har lyst å ha de i dørene siden har ikke den bagasje kallesjen som mange setter høytallerene i. Siter ZX 1.8i 96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg