pIMp Skrevet Oktober 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 Siden jeg er så drittlei av snø, så tenkte jeg vi kunne lage en underskriftskampanje som vi kunne sende til de som lager snøen(staten?) Nei til snø ja til sommer.. eller.no :D :D :D :D :D :D :D :D Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 Count me in! :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yatsy Skrevet Oktober 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 Me too!! :D Siter 1. Nå med Audi S2 coupe. ADU og lettere trim :) 2. 3. Takk til: 4. JCS RACE TECH for lån av utstyr og veiledning. 5. :- 91 Audi S2 Coupe. Lettere modifisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Oktober 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 Jeg er med jeg og. Få dritten vekk. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet Oktober 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 Quattro .... hahahaha...... Quattro ...... min signatur får dere IKKE :D Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Oktober 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 På grunn av den forpulte snøen blir mopedden stående i 5 månder, så jeg skriver gladelig under, Men det kan være skikkelig med snø fra 15. desember til 15. januar, for julestemingens skyld! Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 Originally posted by triggerhappy På grunn av den forpulte snøen blir mopedden stående i 5 månder, så jeg skriver gladelig under, Men det kan være skikkelig med snø fra 15. desember til 15. januar, for julestemingens skyld! Modped er jo gøy på vinterføre da! (Hvis du tåler å få ett par blåmerker og har råd til minst fire sett hendler i uken) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Oktober 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige biler!!! Jeg har jo nettop laget meg bil til vinterbruk jeg, med bensinvarmer, sperre og rallypigg. Den er perfekt for dårlige veier!!! Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Oktober 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 JAAAAA til snø, for pokker :D :D :D Det er jo dødsdigg. Kjedelig den dagen det snør, for da er det bare kaos, og gården må måkes. Men dagen etter er det jo bærre lækkert... Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Oktober 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 Originally posted by famir Modped er jo gøy på vinterføre da! (Hvis du tåler å få ett par blåmerker og har råd til minst fire sett hendler i uken) Det gkjør vondt å tryne!:eek: Dessuten er den så strøken at jeg gidder ikke herpe'n siste halvåret før jeg skal selge den! Men hadde jeg hatt Caminoen min (mopp #2) her skulle jeg burna som faen:D Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Oktober 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 Nei hørt sånn tull! Snø må en ha! Ingenting som å kjøyre på vinterføre!!! :D OZzzt zzzz Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michal Skrevet Oktober 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 Snøen kan være på fjellet synes jeg :D Det er bra at noen tar opp kampen mot snøen og staten som lager den :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 where do i sign ?? Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2002 Uhørt, jeg vil ha snø. Ja til snø. Nei til slaps og søle! P.S: Noen som kan sende snø opp hit.Må klare å dekke 63 000 kvadratkilometer og holde helt til Mai neste år! Hilser fra et snøfritt Svalbard (kun 130 mil fra Nordpolen) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Mazta' Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Underskriftskampanje MOT snø? Skriver gjerne under på en FOR snø jeg, det er jo det som er gøy!! Uheldigvis er vestlandsvinteren stort sett 3 dager med skikkelig snøføre og 4mnd med slaps og is... Noen som vet når isbanekjøring-sesongen starter? Siter Haakon O. 90 Eunos Cosmo 20B Type-S 88 Mitsu Colt dB-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg