Ost Skrevet Oktober 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2002 Originally posted by HiiP Er det noen som har en jobb til meg hvor jeg kan jobbe med biler så kommer jeg strax... Enig med HiiP! Hvis noen har en grym "biljobb" til meg, kommer jeg på dagen! :) OZzzt zzzz Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Oktober 23, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 *snork* Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 Originally posted by HiiP *snork* I dag er det jo kjempe fett... :D har tannværk å livet suser forbi, F**N den tanna dreper meg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Oktober 23, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 Originally posted by volvofasII I dag er det jo kjempe fett... :D har tannværk å livet suser forbi, F**N den tanna dreper meg :) Auu!!! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 Originally posted by HiiP Auu!!! Mye finne smertestilende å få tak i da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 Originally posted by volvofasII Mye finne smertestilende å få tak i da... Ikke ta de med rød trekant hvis du skal kjøre bil ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 Originally posted by LupoB0Y Ikke ta de med rød trekant hvis du skal kjøre bil ;) Nei stemmer det.. Se å finne et fiske snøre da å fiske de opp igjen.. hehehehe Nei da, går fett detta. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Oktober 23, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 Jaja... Kanskje man blir arbeids ledig da? Skjer ting på jobben :( Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 Originally posted by HiiP Jaja... Kanskje man blir arbeids ledig da? Skjer ting på jobben :( Whaaaaaaaaaaaat ?? hvem er det som "tenker" denna gangen da ?? Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Oktober 23, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 Originally posted by LilleGud Whaaaaaaaaaaaat ?? hvem er det som "tenker" denna gangen da ?? Tenker? Er ingen som er kjent for å tenke her oppe! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Oktober 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 Originally posted by HiiP Tenker? Er ingen som er kjent for å tenke her oppe! hehe.... sant nok.. la meg omformulere... hva skjer denna gangen ?? Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Oktober 23, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2002 Originally posted by LilleGud hehe.... sant nok.. la meg omformulere... hva skjer denna gangen ?? Forklare når jeg kommer hjem... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg