Gå til innhold

Bilder ifra det muligens siste treffet på lånke banen:)

Ranger emnet

Stephan

Anbefalte innlegg

Assa... er folk allergiske for volvo? ingen hets til deg stephan, men alltid når det kommer bilder fra lånke etter et treff jeg har hvert på, så er ikke hverken jeg eller bila på noen av bildene!! er den virkelig SÅ STYGG??? jeg vet at den ser sliten ut, lakken er matt som faen og det hele bærer preg av å være "heimsnekkra" men den fortjerer jo litt omtale og film da!!! HÆ??

Er litt PR-kåt å sjø! hehe

1987 Volvo 244 2.3 16V-T

2001 VW Transporter 2,5TDI

2007 Tysse Bilfrakter

Ja jeg frakter billi! =P

Viking redningstjeneste Trondheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pudding

Stephan : Jeg bruker noen av bildene dine i en liten film jeg lager jeg

ok? :)

Den er grei Pudding:) Trenger du å fjærne ramma på bildene? :)

hadde vært fint om dem hadde fått være der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Morty740

Assa... er folk allergiske for volvo? ingen hets til deg stephan, men alltid når det kommer bilder fra lånke etter et treff jeg har hvert på, så er ikke hverken jeg eller bila på noen av bildene!! er den virkelig SÅ STYGG??? jeg vet at den ser sliten ut, lakken er matt som faen og det hele bærer preg av å være "heimsnekkra" men den fortjerer jo litt omtale og film da!!! HÆ??

Er litt PR-kåt å sjø! hehe

I`m sorry.. sto jo der å skulle ta bildet av bilen din da du sto i kø for å kjøre på banen husker jeg.. men så rakk jeg det ikke.. glemt, rett og slett.. Skal ta neste gang:) Prøvde å få med så mange som mulig...

Skulle jo fått tatt noen in action bilder av deg da.. hehe.. men får jo ikke akkurat stå så nærme banen at det gjør noe.. har også for dårlig kamera til slikt desverre.. Lurer på å handle nytt, men vet ikke åssen enda.. å dyrt er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stephan

Opps.. my bad.. i år ja selvfølgeli... :cocain:

Er flere treff der.

11. september har Porscheklubben banen

12. september tror jeg det er noe MB-greier der

18. har Volvo-klubben Trøndelag banen - mener jeg har sett noe om banekjøring for alle bilmerker denne dagen.

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by raboc

Er flere treff der.

11. september har Porscheklubben banen

12. september tror jeg det er noe MB-greier der

18. har Volvo-klubben Trøndelag banen - mener jeg har sett noe om banekjøring for alle bilmerker denne dagen.

Du har vel ikke klokkeslett når saker begynner?

Du også zamot?

Skulle vært å sett å tatt bilder:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider