Gå til innhold

evo.no sin Gatebilfilm, Rudskogen 15.-17.sept 2004

Ranger emnet

spooz

Anbefalte innlegg

Ok, da er dagen kommet. Filmen er klar! Etter to dager i jungelregnet på Rudskogen, hadde jeg og pudding til sammen 7-8 DV-kassetter med råmateriale. Dette er nå kuttet ned til 20 minutters blodhissig action, all honnør til Pudding for klippingen. Og til GT2000 for lån av hans materiale. Here goes:

evo.no på Gatebil Rudskogen 15.-17.sept 2004

Mirror 1: Ekstern side med link

(Filstørrelse: 173 MB)

091504_gatebil_rudskogen_evono051.jpg

Les artikkel fra arrangementet:

http://www.evo.no/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=82

Se bildene:

http://www.evo.no/index.php?module=photoshare&func=showimages&fid=132

evo.no videoarkiv

http://www.evo.no/modules.php?op=modload&name=Downloads&file=index&req=viewdownload&cid=1&orderby=dateD

Spooz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mitt ufrivillig største budsjett... Var det værd det..? nei :)

Men last nå ned og sleng ut ditt hat mot at den er allt for lang her ;)

Virker som en mirror funker for tiden her:

:D

http://home.no.net/royapaln/gatebil/evo-no-gatebil-september-2004-divx.avi

(Høyre lagre mål som)

Last ned mens du kan hehe...

Jada det jobbes med no bedre mirrors!

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra film. Har igrunn ikke stort å klage på. Eneste er vel bare det at jeg syntes den kanskje ble litt lang. Du har jo fått med mye forskjellig og det er bra. Men skulle gjerne sett litt variasjon i kjøringa, feks med tørr bane. Vet dette ikke er så mye du kan gjøre noe med.

Overall; Bra som vanlig. :D Fikk med mye forskjellige biler og det er positivt. Det blir ofte samme 2-3 bilene på filmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Teknomage

Bra film. Har igrunn ikke stort å klage på. Eneste er vel bare det at jeg syntes den kanskje ble litt lang. Du har jo fått med mye forskjellig og det er bra. Men skulle gjerne sett litt variasjon i kjøringa, feks med tørr bane. Vet dette ikke er så mye du kan gjøre noe med.

Overall; Bra som vanlig. :D Fikk med mye forskjellige biler og det er positivt. Det blir ofte samme 2-3 bilene på filmer.

hehe jeg dro ned allt materiale som var brukanes på "edit linja" og da var det 45 minutter... en grusom jobb å slette bra stoff for å komme nedover, så når jeg klippet under 20 orket jeg ikke mer...

Huff ja, litt demotiverende å bruke lang tid på noe når jeg visste at jeg gikk glipp at "the hot action"

Men daigjen sikkert ikke så mange andre som filma mye på disse dagene og da har jo jeg dekket det ok ;)

Driftfun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Turbo84

Kul film!

Skulle nesten vært der!

Med videoen min så slapp du å være der, og stå og fryse i regnet, og kø for å komme inn, og betale penger for å stå i mere kø, og uhm hihi

Driftfun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god film igjen.. som vanlig..

musikken var jo ikke "bra" men passa godt forsåvidt og ikke for høyt så det var helt greit.

klipping og redigering er av klasse og jeg ønska bare at den var lenger.. og litt mindre Audier.. ;) men det er finfin lyd av ESTuningbilen..

Synd at du ikke hadde film av "grombil racing" og breisladden på søndag og det savna jeg jo naturligvis men har du ikke kamera så har du ikke kamera.. ikke no å gjøre med det..:)

heldigvis var jeg der og fikk med meg søndagens action..thumpsup

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by robhaugen

god film igjen.. som vanlig..

musikken var jo ikke "bra" men passa godt forsåvidt og ikke for høyt så det var helt greit.

klipping og redigering er av klasse og jeg ønska bare at den var lenger.. og litt mindre Audier.. ;) men det er finfin lyd av ESTuningbilen..

Synd at du ikke hadde film av "grombil racing" og breisladden på søndag og det savna jeg jo naturligvis men har du ikke kamera så har du ikke kamera.. ikke no å gjøre med det..:)

heldigvis var jeg der og fikk med meg søndagens action..thumpsup

Musikken er fra Norske usignede artister... Her prøver man å promotere fedrelandet ;)

Driftfun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider