pcincar Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 har mekka pc i 240n min nå.. drittøft! dvd-spiller osv... kjekt å kunne spille litt kabal når man står på rånern på stripa :D pcincar.tk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 insane... Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 "This Thread Is Worthless Without Pics". Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pcincar Skrevet Oktober 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng "This Thread Is Worthless Without Pics". må få lånt meg digitalt kamera først! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Litt lite utarbeidet det oppsettet ditt enda. Hva med litt spesialisert software? Tror det finnes noen open source prosjekter på dette. Hvilket format på kabinettet? DIN, eller std mini itx? Hvorfor ikke trackball istedet for touchpad? Trådløst nettverk er en stor fordel innebygd. 2,5" HD ville også vært en stor fordel. Hva er gjort for at det lettere skal tåle litt fuktighet osv pga store temperatursvingninger? osv osv Du har sikkert (forhåpentligvis) tenkt mye mer på dette, enn den siden ser ut til. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 1. trenge ikkje kabinett 2. trenge heller ikkje tastatur. har en ei god mus med et godt underlag så har en et skjermtastatur i windows som fungerer utmerket til nokre tastetrykk i ny og ne 3. 2.5" HDD er dyrt og dårlig.. viss du ikkje på en eller anna plass i bilen din ikkje har plass til en liten 3.5" HDD.. då har du jaggu en liten bil 4. trådløst nettverk er et must. men en MÅ ha antenne på taket for å få brukbare forhold (stor fordel) 5. aux inngang på cd/mp3 spelaren i bilen sånn at en enkelt kan bruke eksisterande høgtalarar/forsterkarar (sub? :D) Edit; skjærmen, som i min plan e en 19" LCD skjerm som skal hengast opp og fellast inn i taket. så kan den tas ut av veien om det e nødvendig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 1. tenkt på fuktighet ? 2. tenkt på at det er VELDIG kjekt med tastatur, kan felles inn i hanske rom. 3. detta blir neppe en veldig lovlig bil viss man tenker på hvor lett man kan hacke fra den bilen ;) hehe, men sånt er det ingen som tenker over så da er det jo np ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Originally posted by Mambo 3. detta blir neppe en veldig lovlig bil viss man tenker på hvor lett man kan hacke fra den bilen ;) hehe, men sånt er det ingen som tenker over så da er det jo np ;) Ehh.. ikke ulovlig å ha en datamaskin med trådløst nettverk. Ingen kan forby deg å ha den i bilen heller. Hacke kan man tross alt gjøre hvor som helst.. Eneste kriteriet er vel at skjærmen skal vere svart under kjøring ellerno sånt.. bullshit :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Originally posted by locked 1. trenge ikkje kabinett 2. trenge heller ikkje tastatur. har en ei god mus med et godt underlag så har en et skjermtastatur i windows som fungerer utmerket til nokre tastetrykk i ny og ne 3. 2.5" HDD er dyrt og dårlig.. viss du ikkje på en eller anna plass i bilen din ikkje har plass til en liten 3.5" HDD.. då har du jaggu en liten bil 4. trådløst nettverk er et must. men en MÅ ha antenne på taket for å få brukbare forhold (stor fordel) 5. aux inngang på cd/mp3 spelaren i bilen sånn at en enkelt kan bruke eksisterande høgtalarar/forsterkarar (sub? :D) 1. Ingen kabinett? Vil du la HK'et ligge løst i hanskerommet? 2. Trackball må da være 100x bedre enn mus i bil? 3. 2,5" HD tåler mer støt og temperaturvariasjoner osv, og hvorfor er den dårlig? Tror nok den er kjapp nok for en ViA 1GHz cpu. 4. Jepp, om man ikke parkerer 5m fra routeren (rett utenfor veggen). 5. aux går, men spdif hadde vært genialt. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 huff nå kom jeg på det prosjektet mitt.. Har jo fortsatt mini itx kortet med cpu og lowprofile minnebrikka mi liggendes.. mangler vel egentlig bare et kabinett og power.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 hva med å heller koste på seg en pc som faktisk er laget for å ha i kjerra..bedre enn å mygle som verst..de har jo faldt mye i pris i det siste..husker ikke navn i farta.. noen som vet.. Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 finnes jo forhandelere som selger mini itx kabinett som passer inni DIN porten slik at den går rett inn i de fleste biler.. koster rundt 900kr.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 her er det en som har virkelig gått inn for å gjøre en god jobb med å bygge pc i 240: http://www.sweclockers.com/html/artikel/art_040923_carblaster.php?page=print Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Er det jeg har sagt, man trenger ikke kabinett.. Nå skal jeg ut å ta mål av bilen å se om jeg finner no plexiglass som er stort nok :D Evt, tar jeg en aluminiusplate og trekker den i svart stoff.. Originally posted by Breisladdern her er det en som har virkelig gått inn for å gjøre en god jobb med å bygge pc i 240: http://www.sweclockers.com/html/artikel/art_040923_carblaster.php?page=print Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg