Drift Addict Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Har lenge hatt lyst på en Civic med hissig VTEC motor. Må si at jeg fra og med nå vet hvordan den skal se ut.. Hadde jeg bare fått en helg i Tyskland hadde den fått smake noe så jævlig rundt ringen!!!! Tenk dere lyden av de throttlebodiene over 6000 o/min.. jerkoff Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Den hvite anonyme civic rotta her holder ikke... Skal jeg noengang ha en Civic måtte den sett ut akkurat som denne: Dette er den mest ultimate Civic jeg vet om... Får spader hver gang jeg ser den igjen! :D Edit: Hvorfor har den Hvite Civic'en små stickers sånn ett på siden, ett på tanklokket, ett skrått ved panseret? Noe mer rotete og mindre estetisk skal man lete lenge etter... Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2004 Originally posted by Pudding Edit: Hvorfor har den Hvite Civic'en små stickers sånn ett på siden, ett på tanklokket, ett skrått ved panseret? Noe mer rotete og mindre estetisk skal man lete lenge etter... Tenkte ikke over det før du sa det, men når jeg ser det nå så ser det rotete og ekkelt ut. :) Skal JEG noengang ha Civic skal det være hakket eldre enn denne. (92 - 95 eller hva det er). Evt. Gen 4 (88 - 91) med motor fra Integra TypeR. :D Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 skal han tenke performance kunn ehan likegjerne kjøre 14" felger... på stål. men bredde hakke så mye å si vettu. får faktisk mere grep jo brejere dem er. og det for jævli ut med smale felger. se .fkes på den gule der. YUCK FUCKING YUCK! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Originally posted by Tape-R skal han tenke performance kunn ehan likegjerne kjøre 14" felger... på stål. Må jo få felgene rundt bremseskivene da veit du. Og aluminium er vel lettere enn stål. Jeg gikk feks fra 17" til 15" på riskokern min. Gikk mye bedre og så like bra ut. Hadde satt på mindre felger hadde jeg hatt mindre bremseskiver...... Syns nesten at "rice" trenden har gått fra japsene og over til tyskerne. Ser jo bøttevis av blodsenka bmw'er, vag og forder med lexuslykter og 18" crome felger *ugly* puke .... mens mindre og mindre japser japser av samme sort. Forøvrig fet civic, men litt for lav etter min smak. Blir jo helt ubrukelig til alt annet en banekjøring. ITB's = mmmmm drool Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 18" chrome er rice? Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Originally posted by Pudding 18" chrome er rice? Alle modifikasjoner som får bilen til å yte dårligere eller ikke tjener en funksjon (som feks styling eller altezza lykter) er rice. Så ja 18" bling bling felger går definitivt som rice, så sant du ikke har så store bremser at du må ha det da. Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Fant et bilde til: Forøvrig helt enig med Pompiuses; Alle modifikasjoner som får bilen til å yte dårligere eller ikke tjener en funksjon (som feks styling eller altezza lykter) er rice. EDIT: Han har også instrumentering fra Stack. Det er bare hardcore. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Weight is key! Bare se på Elisen og Elise Exige. Disse bilene spiser jo tyngre biler med mye mer gamp til frokost! :D Nytter ikke å stille opp med "sportsbil" på 1600-1800kg når man møter en lettere motstander. I alt utenom straight line (top speed) racing vil den lettere motstanden vinne... Og rett fram kjøring er jo ikke morsomt. Man må jo ha mer utfordring enn å kunne trykke høyrefoten i bånn. Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Jeg takler ikke de random klistremerkene på denne bilen... Om ikke de er Rice så vet ikke jeg?! Og forresten, morro skjer kun sidelengs i svinger, svinger alene er ikke nok utfordring ;) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 nydelig bil. mye jeg ville forandre på hvis det skulle vært min, men det er jo smak & behag. Ser han er sponset av etnies Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeniFx Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Den Civicen der er jævlig nice. Ordentlig stil rein. Har fått sansen for hvit bil ass pudding: Hvis du ikke har skjønt det så er kunsten og komme raskest mulig i mellom svingen og minst mulig breit. går fortest da. Siter Stian Studsrød [ ]Honda S2000 [x]Honda Crx Ed9 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Originally posted by GeniFx Den Civicen der er jævlig nice. Ordentlig stil rein. Har fått sansen for hvit bil ass pudding: Hvis du ikke har skjønt det så er kunsten og komme raskest mulig i mellom svingen og minst mulig breit. går fortest da. Drifting er kunstløp med bil :op Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Originally posted by Pompiuses Forøvrig fet civic, men litt for lav etter min smak. Blir jo helt ubrukelig til alt annet en banekjøring. ITB's = mmmmm drool Pøh, finnes da minst like lave biler som fungerer helt greit på veien. Om man vet åssen man skal kjøre riktignok. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c0zta Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 og jeg som solgte min hvite EK4... :/ Men ny bil er under planlegging :) JDM-POWER! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg