The cowboy Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 dette er en ny side på nette, som er av norske folk..men det snakkes engelsk, grunnet internasjonalt ønske i framtiden! ta en titt da folkens ; de av dere som ikke har gjort det alt..hehe! AM-CAR.com registrering skjer på forum sidene ;) EDIT: nå funker linken.. fått fixet den lille trykk leifen..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gm4me Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 Har i de siste 20 år år hatt Amrikanere som bruksbil. Et aktivt forum savnes. Bruker Amerikanske forum, men hadde vært ok også med et forum som forholdt seg til norske forhold som leverandører, priser, import osv. Kikket på linken, var ikke oppe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Januar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2005 prøv denne da: http://am-car.com/phpBB2/ Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bombtrack Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Dette kan bli et jævli bra forum! :) Men trenger flere brukere... Sjekk den ut alle som har Amcar i blodet :D Siter _Bombtrack_ * -70 Chevrolet Camaro SS * -98 BMW 520IA Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Januar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Originally posted by gm4me Kikket på linken, var ikke oppe. snodig.. når jeg skrev inn http://www.am-car.com i adresse linja første gangen.. så gikk det fint.. så hvorfor skule ikke linken funke?? (joda..sjekka den ut.. ser det kommer opp "constrution" der..hehe) takk gran, for at du la ut en fungerende link! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet Januar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Originally posted by The cowboy snodig.. når jeg skrev inn http://www.am-car.com i adresse linja første gangen.. så gikk det fint.. så hvorfor skule ikke linken funke?? (joda..sjekka den ut.. ser det kommer opp "constrution" der..hehe) takk gran, for at du la ut en fungerende link! Du har skrevet "am-carS.com" i selve adressen mens du skrev riktig i navnet på linken, bare og editere posten din så ser du det. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Januar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2005 Originally posted by Qee Du har skrevet "am-carS.com" i selve adressen mens du skrev riktig i navnet på linken, bare og editere posten din så ser du det. :) heheheee.... åfaen! det forklarer jo en HEEEL del..hehe takker og bukker Qee! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Januar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 til bombtrack:jeg prøver å klikke på bilde på profilen din (JA jeg elsker 70 camaro!:D) hehe,.... men det funker ikke. lyst til å slenge ut et par bilder? + info? Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bombtrack Skrevet Januar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 Originally posted by 1987transam/69z-28 til bombtrack:jeg prøver å klikke på bilde på profilen din (JA jeg elsker 70 camaro!:D) hehe,.... men det funker ikke. lyst til å slenge ut et par bilder? + info? Hei Ordnet linken nu! :) Var meningen å legge ut noen bilder på forumet, men har ikke fått kjøpt meg kamera ennå, har jo noen bilder tatt med mobilkamera (ikke så bra men...) hvis jeg får til å legge dem ut da :D : http://img.photobucket.com/albums/v516/bombtrack_/CamaroPics/Camaro3.jpg http://img.photobucket.com/albums/v516/bombtrack_/CamaroPics/Camaro2.jpg http://img.photobucket.com/albums/v516/bombtrack_/CamaroPics/Camaro1.jpg http://img.photobucket.com/albums/v516/bombtrack_/CamaroPics/Camaro_Motor_F.jpg Kjøpte den i fjor sommer, har ikke fått gjort så mye med den ennå (blir til våren), da jeg ikke ble helt ferdig med garasjen i høst... Motoren er en 350ci med originalt 300hk, denne er trimmet av en tidligere eier, så jeg vet ikke helt hva som er gjort, før jeg har plukket ned motoren... :rolleyes: Men ellers står det et Holley street dominator innsug med en Holley 650 gasser på toppen. TH 350 kasse og 10 bolts bakaksling, som forhåpentligvis skal byttes til våren med 10 eller 12 bolts sperrabakende. Nå skal jeg få ordnet med et rått eksos anlegg og skifte til el.tenning, skal vel bli litt kjappere av det også, GLEDER MEG TIL VÅREN! :D He,he! Så har jo camaro`n gebursdag i dag! 35 år 15 Januar ifølge nummerplata på bil`n :D Skulle vel kjøpt ny tenning til den i dag da... ;) Siter _Bombtrack_ * -70 Chevrolet Camaro SS * -98 BMW 520IA Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sexybam Skrevet Januar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 Ikke tilfeldighvis fra Stavanger Bombtrack? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Januar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2005 vil bare informere de som måtte være gjester på am-car.com forumet, at serveren nå er nede..blir nede til ca i morgn håper vi! :) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bombtrack Skrevet Januar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2005 Originally posted by sexybam Ikke tilfeldighvis fra Stavanger Bombtrack? Nei, holder til i Trøndelag :) Verdal`n! :D :cool: Siter _Bombtrack_ * -70 Chevrolet Camaro SS * -98 BMW 520IA Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Januar 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 a bumpi bump..bygg makker!! trenger fortsatt flere folk her inne.. bare stikk innom og se litt folkens.. kommer ikke å drepe dere om dere liker andre biler enn amcars.. men det er amcar som er hoved fokusen her!! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansa Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Originally posted by The cowboy a bumpi bump..bygg makker!! trenger fortsatt flere folk her inne.. bare stikk innom og se litt folkens.. kommer ikke å drepe dere om dere liker andre biler enn amcars.. men det er amcar som er hoved fokusen her!! hehe Kult med egen am-car side, men kjipt at det skal være engelsk... Forstår engelsk gått, men kunne sikkert vært bedre på å uttrykke meg på engelsk... Iallefall når det kommer til teknisk engelsk. Blir jo rart å skrive engelsk med "nabon" å lixom. Dessuten så kunne jeg funnet et utenlandsk forum likegodt da. :P Bare meg som har dette synspunktet? Siter CustomCowboys '77 B-ascona 2.4i '64 a-kadett selges '53 Oldsmobile Rocket 88 '54 Triumph Chopper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 liker engelsk jeg, har letter for å uttrykke meg skriftli der, kanskje ikke så mye på tekniske motor ting, men der kan jeg ikke mye på norsk heller, så det spiller ikke mye rolle :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg