Chosebakken Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 Er Tom Erik Nilsen sin bil det der. Bor i mjølkeråen, retning salhus. Bilen er grise senket, feita felger og 206 hk hvis jeg ikke husker helt feil. Fet bil btw. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 Se om du får tak i et bilde då Christer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosebakken Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Thunder, det skal jeg jeg prøve på. Bare frem med mobilen en dag jeg går forbi den. thumpsup Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Det kan være at den jeg snakket om ikke er samme bilen. Den jeg ser hører til på Sotra.... Det går en i nærområdet mitt med 2 hvite striper "viper". Og kjørt av blondine... Tror det sto en "S" på siden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosebakken Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Her er bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Fet mini da Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Feteste ever! Skal love deg at du snur deg etter den bilen når du ser den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosebakken Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Hadde han sotet vinduene, hadde bilen blit VELDIG mye "Penere". Har sett den en del ganger nå, og du ser jo rett inn. Min mening vertfall. Sot vinduene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Her er bilen. Er denne litt krasjet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Er denne litt krasjet? Ja, ryktene sier det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Ja, ryktene sier det Da kan jeg bekrefte de.... Så den sto oppå noen løfte bukker på Bmw karroseri verkstedet. Ettersom jeg hadde bilen min der også. Den hadde ikke front eller motorrom lengre. Så ut som et dele karroseri. Men kjente igjen det rutete taket, speilene og fargen. Skal nok fikses. Sidene så ut som om de hadde fått seg en liten bulk her og der også. Samt at jeg mener å huske at bakfangeren var vekke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 Da kan jeg bekrefte de.... Så den sto oppå noen løfte bukker på Bmw karroseri verkstedet. Ettersom jeg hadde bilen min der også. Den hadde ikke front eller motorrom lengre. Så ut som et dele karroseri. Men kjente igjen det rutete taket, speilene og fargen. Skal nok fikses. Sidene så ut som om de hadde fått seg en liten bulk her og der også. Samt at jeg mener å huske at bakfangeren var vekke... han har visst ikke roen på å kjøre i det hele tatt:S så det var noen som lurte på kor han hadde fått den fra, han fikk den av bestefaren eller noe, det var snakk om at han skulle få en leilighet, men valgte å få bilen isteden for eller noe sånt, rett på meg om noen vet det bedre:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spooz Skrevet August 25, 2005 Rapporter Share Skrevet August 25, 2005 .. andre sier de så den utenfor Fana Lakk og Karosseri i mai en gang.. http://www.evo.no/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=4644& Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudioX Skrevet August 26, 2005 Rapporter Share Skrevet August 26, 2005 han har visst ikke roen på å kjøre i det hele tatt:S så det var noen som lurte på kor han hadde fått den fra, han fikk den av bestefaren eller noe, det var snakk om at han skulle få en leilighet, men valgte å få bilen isteden for eller noe sånt, rett på meg om noen vet det bedre:) har hørt noe sånt eg og.....ka sier du thunder? hadde han hatt problemer over fartsdumpen som e kommet uten for solberg???:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg