Gå til innhold

Vw Audi treff i Sigdal

Ranger emnet

OleC

Anbefalte innlegg

Da er jeg vel hjemme etter en kjempe helg i Sigdal. Audi S1 var det store høydepunktet. Det er noe en vær bilitressert skulle ha fått med seg. Det er det råeste jeg har sett på 4 hjul... Jeg vil takke eieren av bilen for et vanvittig show!!!!!

Håper noen kan legge ut en fil da jeg glemte kamera mitt hjemme;)

I tellegg var det en kjempe fest på kvelden, Follogutta kan feste!!!!

(Har dårlig tid, så noen andre får fullføre mitt referat...)

VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

får vel skrive litt til av hva som skjedde da..

Audi S1'n showet STOOOORT!! helt rått å se på! Han kjørte enten aleine eller sammen med en annen bil.. var nok tryggest det ;)

men jeg må si at jeg ble mektig imponert over de to andre (danielT i sin Golf V6SC og Vidar i sin 80Q) som jaget rundt sammen med han uttpå der.. de holdt jo faktisk ganske så bra følge spør du meg! Enkelte heldige utvalgte fikk til og med sitte på ett par runder (Endelig "Turbo Quattro"!!! hehe.. var vel grei betaling det??? ;) )

Andre høydepunkter som ga mye show var når eier av S1 og Vidar (har sikkert ett nick her.. men husker jo ikke det jeg nå... ) fightet med S2 sedanen og 80quattro'n slik som de gjorde når Be-4-you tok en tur opp der.. HEFTIG KJØRING!!!

Synes derimot at det var veldig trist at det ikke var noen "Tommy pris" i år! Vidar hadde helt klart fortjent den! Vill kjøring som endte på taket sier vel sitt! jepp.. Den velkjente gamle 80 sedanen med gromt drag havnet opp ned! heldigvis gikk det bra med folk og motor :)

Uheldig var også eieren av en gammel kjenning av en 80 sedan.. han som var kanskje enda mer uheldig i fjor.. Da raste nemlig motoren pga nært møte med snøfonden.. i år medførte møtet at bilen endte på taket! veldig trist!! :( :(

I tillegg til det havnet det en rally bil på taket... etter mellom 5 og 7 rundkast! men han hørte egentlig ikke med til VwAudi gjengen da...

Ellers var en kjent orange 80 rally bil uttpå banen ett par ganger.. men uheldigvis røyk toppakningen uttpå dagen (virket ihvertfall som det var det som var problemet... )

ble også endel plast skader på diverse biler grunnet MEGET harde kanter.,.. Håper det meste lar seg fixe uten alt for store økonomiske bekymringer :)

3 gamle golf mk1 skapte jo også litt show... platekontakt på banen og knuffing i depot ga jo god latter :D :D :D Stå på gutta!!

og etter vellykket endt dag på banen så bar det til fest! mye folk og alt for mye drikke skapte liv og røre! Litt festlige innslag ved å legge gamle golfer måtte jo med ;) Utrolig hvor kreative enkelte er når de har drukket mye godt drikke ;) Follogutta stillte med dunkende rytmer og bil /dame film på prosjektor :) Bilder av det meste kommer snart! link kommer! Filmer kommer!

vil takke ALLE som var med for en kjempe kul helg!! Enda bedre skal det bli neste år! :) :) :)

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bare sååå rått !! Kjempegøy at det kom så mange biler for å kjøre. Ser ut som om vi hadde nærmere 67 biler på banen. Det er helt klart at treffet blir mer og mer populært og VW Audi Club skal fortsette å lage det bedre og bedre for hvert år.

Eneste jeg synes var litt synd, var at tiden gikk så forbanna fort - det var mange herfra som jeg så frem til å møte, men rakk så vidt ett "hei". Regner med at dere kommer igjen til neste år ;)

Etter helgens vannvittige morro så kommer Loppa og jeg garantert tilbake til neste år i "skrot bil klassen" .....men da da skal vi ha BUR !!!!

PS. Vi har noen meter film :D .....mmh, tror vi har noen meter "platekontakt" oxo gitt ...... :rolleyes:

Instant maniac - just add wheels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Glimrende helg. Som en av de få med rallypigg og Quattro klarte jeg faktisk å unngå å take, og ingen bulker eller knust plast i det hele tatt :D

Det var jo nesten best for oss som ville kjøre i dag (Søndag). Ingen kø og en fikk kjøre så mye en ville!

Hjemveien ble derimot heller drøy. Klarte å bruke 9 1/2 time! Blir vel no sånt som 55 km/t i snitt :(

OZzzt zzzz *trøtt*

OZzzt zzzz

93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning

http://www.team-quattro.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider