Gå til innhold

Strømstad Skjærtorsdag!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

synd dere ikke hadde bilde av golf 3 gti'n jeg kjørte da, en edition, 1 av 8 stk i norge (!)

 

Bilde050.jpg

 

denne kebab tralla kommer fra halden, rett og slett den er "importert" av en haug med *********** les albanere, og den ruller med kantkjørte felger og er RIMLIG stygg.

 

OG, jeg har dratt den med mine 90 hester og 1,4L motor :rolleyes: - enten kan han ikke kjøre eller så kan han ikke kjøre,, hehe

 

men iallefall, en skikkelig nedtur for meg at du viste dette bildet, ikke typisk halden-bil..

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synd dere ikke hadde bilde av golf 3 gti'n jeg kjørte da, en edition, 1 av 8 stk i norge (!)

 

Bilde050.jpg

 

denne kebab tralla kommer fra halden, rett og slett den er "importert" av en haug med *********** les albanere, og den ruller med kantkjørte felger og er RIMLIG stygg.

 

OG, jeg har dratt den med mine 90 hester og 1,4L motor :rolleyes: - enten kan han ikke kjøre eller så kan han ikke kjøre,, hehe

 

men iallefall, en skikkelig nedtur for meg at du viste dette bildet, ikke typisk halden-bil..

 

 

Hmm så deg på torvet i halden på skjærtorsdag jeg:D Men du var vel flere steder. ja den bmw'n er nok en av halden's mest harry og stygge biler. Var morro og se han i vinter da lekte han skikkelig drifter. så skikklig dumt ut egentlig.

Nå må jeg også si at det ikke er alt for mange tøffe biler i halden da. Favoritt bilene mine i halden er helt klart hvite golf stv og en cossie på isebakke, som så vidt jeg vet var bresma til litt over 400 hk:D

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

 

 

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synd dere ikke hadde bilde av golf 3 gti'n jeg kjørte da, en edition, 1 av 8 stk i norge (!)

 

Bilde050.jpg

 

denne kebab tralla kommer fra halden, rett og slett den er "importert" av en haug med *********** les albanere, og den ruller med kantkjørte felger og er RIMLIG stygg.

 

OG, jeg har dratt den med mine 90 hester og 1,4L motor :rolleyes: - enten kan han ikke kjøre eller så kan han ikke kjøre,, hehe

 

men iallefall, en skikkelig nedtur for meg at du viste dette bildet, ikke typisk halden-bil..

 

Sry og si det, men jeg hater at de skal ødelegge bmw'er og mercer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm så deg på torvet i halden på skjærtorsdag jeg:D Men du var vel flere steder. ja den bmw'n er nok en av halden's mest harry og stygge biler. Var morro og se han i vinter da lekte han skikkelig drifter. så skikklig dumt ut egentlig.

Nå må jeg også si at det ikke er alt for mange tøffe biler i halden da. Favoritt bilene mine i halden er helt klart hvite golf stv og en cossie på isebakke, som så vidt jeg vet var bresma til litt over 400 hk:D

 

Øh, den golf'n til daniel, - solgt.

 

den har ALDRI hatt 400 hester den cossien på isebakke, det er ren og almenn BS, jeg kosa meg fryktelig når jeg kjørte den bilen, skifta til min etterpå, hoppet fra 115 hester i golf'n til 90 i kjerra mi, var stort.. men jeg har klart bedre felger og bil da, så det funka det å.

 

send meg en pm og si hvem du er a?

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh, den golf'n til daniel, - solgt.

 

den har ALDRI hatt 400 hester den coccien på isebakke, det er ren og almenn BS, jeg kosa meg fryktelig når jeg kjørte den bilen, skifta til min etterpå, hoppet fra 115 hester i golf'n til 90 i kjerra mi, var stort.. men jeg har klart bedre felger og bil da, så det funka det å.

 

send meg en pm og si hvem du er a?

 

Hmm ja kan jeg godt, hmm var to cossier på isebakke da, den ene vet jeg ikke noe om, men han som har den med 400++hk kjenner jeg og trur han fikk den motoren fra jenspeed i høst om jeg ikke tar feil.

hmm leit at golf'n til daniel er solgt da. så den her på stenrød for ett par uker siden trur jeg

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

 

 

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår