KriegHeim Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Hehe, denne var råfet da, er jo bare pluss og minus til batteri, og eventuelt innom en bryter? eller teningslåsen? hehe, litt fett å se hva volten ligger på framme der jeg sitter for det meste :D også hadde jeg tenkt på en slik en framme i motorrommet, ja, jeg vet det blir litt vel mye dill, da jeg også skal ha meg en soundstream powerplant.. blir litt mye volt over alt :rolleyes: Men noen som vet prisen på denne? har nå kjøpt meg 30mm2 kabel, regner med det rekker bra til mitt bruk :) vil det gå bra, eller blir den for liten? ikke kabelen altså, men om den vil passe inn i sikringsblokka :D Denne er vel vanntett vel? hehe :rolleyes: Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 hvor fant du denne hen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 hvor fant du denne hen? hvem av dem? hehe :D Begge er fra ICE audio :) Se på tilbehørsmenyen på sikringsholder og på voltmeter :) Ice Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 noen som vet hva de koster??? :D :D :D Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Det finnes slike på denne siden også. Se på EVUS. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Sævik Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Brax voltmeter koster 550,- Cadence sikringsholder 790,- Det går fint med 35mm2 på den sik.holderen. Siter Mvh Frode Sævik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 smekke ta wtf? da utgår iallefall dem fra planene... Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ATG Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Hei, Har selv voltmeter på dashen, via defa warmup. Ganske hendig :) Har også en nyaktig identisk sikringsholder, av merket Tsunami(som blir produsert av Cadence). Betalte 170kr for denne på CircuitCity når jeg var i USA. Muligens du finner en tilsvarende på ebay for en billig sum. 35mm2 kabel inn\ut. mvh, Joakim Haukvik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 hehe, ja, 790 kr for en sikringsholder blir nok ikke aktuelt nei.. :) skal lete litt vidre på nettet å se hva jeg finner :) Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 hehe, morel har jo denne til 540 kr.. er det bare meg eller er den helt lik? :rolleyes: Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Hei, Har selv voltmeter på dashen, via defa warmup. Ganske hendig :) Har også en nyaktig identisk sikringsholder, av merket Tsunami(som blir produsert av Cadence). Betalte 170kr for denne på CircuitCity når jeg var i USA. Muligens du finner en tilsvarende på ebay for en billig sum. 35mm2 kabel inn\ut. mvh, Joakim Haukvik har voltmeter i dashen jeg og... i spillern min ;) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg