Gå til innhold

Denne var tøff

Ranger emnet

KriegHeim

Anbefalte innlegg

15036-BRAX_Power_Detector.jpg?

Hehe, denne var råfet da, er jo bare pluss og minus til batteri, og eventuelt innom en bryter? eller teningslåsen? hehe, litt fett å se hva volten ligger på framme der jeg sitter for det meste :D

også hadde jeg tenkt på en slik en framme i motorrommet, ja, jeg vet det blir litt vel mye dill, da jeg også skal ha meg en soundstream powerplant.. blir litt mye volt over alt :rolleyes: Men noen som vet prisen på denne? har nå kjøpt meg 30mm2 kabel, regner med det rekker bra til mitt bruk :) vil det gå bra, eller blir den for liten? ikke kabelen altså, men om den vil passe inn i sikringsblokka :D

14005-Cadence_FH-1.jpg?PHPSESSID=12d32f2599f799a931b80016bfbc31bf

Denne er vel vanntett vel? hehe :rolleyes:

Lancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Har selv voltmeter på dashen, via defa warmup. Ganske hendig :)

Har også en nyaktig identisk sikringsholder, av merket Tsunami(som blir produsert av Cadence). Betalte 170kr for denne på CircuitCity når jeg var i USA.

Muligens du finner en tilsvarende på ebay for en billig sum.

35mm2 kabel inn\ut.

mvh, Joakim Haukvik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Har selv voltmeter på dashen, via defa warmup. Ganske hendig :)

Har også en nyaktig identisk sikringsholder, av merket Tsunami(som blir produsert av Cadence). Betalte 170kr for denne på CircuitCity når jeg var i USA.

Muligens du finner en tilsvarende på ebay for en billig sum.

35mm2 kabel inn\ut.

mvh, Joakim Haukvik

har voltmeter i dashen jeg og... i spillern min ;)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider