Hansy Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Hei! Det er antagligvis mange her på forumet som tar bilbilder,selv gjør jeg det,så en plass å få tilbakemelding på bilde hadde vært fint. Da kan man utvikle seg for å bli bedre og lære av feilene sine. Sikkert maaange her på forumet som tar bilbilder aktivt,rekk opp en hånd alle sammen! *Rekker opp hånda* Kommenter gjerne denne saken! MVH Hansy Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Har jo allerede både Mediaforum og Photoshopforum. Holder ikke det så har du jo http://www.foto.no Burde holde det vel? :) Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Photoshop forumet er for tilbakemelding på bilder som er laget i photoshop,ikke tatt selv. Selv la jeg ut akkurat samme bilde på to forskjellige nettsider,ene siden var akam,og den andre var en bilforum side. Fikk så fullstendig forkjellige kommentarer,sikkert pga. at de på akam ikke har bilinteresse. Men skulle hatt et forum der folk som tar bilder kunne få negativ/positive kommentarer fra bilintreserte folk,like sinnendet som det kalles da. Syns på en måte at mediaforumet ikke blir rett med å legge inn bilder,man får liksom ikke kristiske kommentarer da,har ikkje en anelse hvorfor. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Tråden "Tips fra Kid-A" ble jo en suksess, så det er bare å legge inn bilder på mediaforumet og spør etter kritikk der. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Tråden "Tips fra Kid-A" ble jo en suksess, så det er bare å legge inn bilder på mediaforumet og spør etter kritikk der. helt enig Viking067 =) den tråden er vel oppi godt over 50 sider nå... der lærte jeg oxo utrolig masse, noe jeg oxo tror du gjorde etter å ha kikka igjennom tråden noen ganger =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 helt enig Viking067 =) den tråden er vel oppi godt over 50 sider nå... der lærte jeg oxo utrolig masse, noe jeg oxo tror du gjorde etter å ha kikka igjennom tråden noen ganger =) Ja fikk noen tips.Er ikke til å unngå i en slik tråd :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 link til siden? Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=14672 Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madvision Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Dette er også et bra forum: http://forum.ikonstudio.no Det er riktig nok helt nytt, men med flere brukere så blir det supert! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg