Gå til innhold

Foto/video forum

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei!

Det er antagligvis mange her på forumet som tar bilbilder,selv gjør jeg det,så en plass å få tilbakemelding på bilde hadde vært fint.

Da kan man utvikle seg for å bli bedre og lære av feilene sine.

Sikkert maaange her på forumet som tar bilbilder aktivt,rekk opp en hånd alle sammen! *Rekker opp hånda*

Kommenter gjerne denne saken!

MVH Hansy

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Photoshop forumet er for tilbakemelding på bilder som er laget i photoshop,ikke tatt selv.

Selv la jeg ut akkurat samme bilde på to forskjellige nettsider,ene siden var akam,og den andre var en bilforum side.

Fikk så fullstendig forkjellige kommentarer,sikkert pga. at de på akam ikke har bilinteresse.

Men skulle hatt et forum der folk som tar bilder kunne få negativ/positive kommentarer fra bilintreserte folk,like sinnendet som det kalles da.

Syns på en måte at mediaforumet ikke blir rett med å legge inn bilder,man får liksom ikke kristiske kommentarer da,har ikkje en anelse hvorfor.

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden "Tips fra Kid-A" ble jo en suksess, så det er bare å legge inn bilder på mediaforumet og spør etter kritikk der.

helt enig Viking067 =)

den tråden er vel oppi godt over 50 sider nå... der lærte jeg oxo utrolig masse, noe jeg oxo tror du gjorde etter å ha kikka igjennom tråden noen ganger =)

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider