webgeek Skrevet April 22, 2005 Rapporter Share Skrevet April 22, 2005 Må bare få ut litt frustrasjon... Har vært klar over at bilen synger på siste værset men hadde jo et lite håp om at den skulle holde litt lenger... Sjekket min kjære golf i morges og så at jeg måtte fylle på litt kjøleveske, og gjorde dette. Til min store overraskelse gikk det på hele 5 LITER vann på dette beistet av en naziknallert. (Noe som temp-måleren inne i bilen ikke har vist tegn til å registrere.) Kjørte til jobb klokka 14 og satt der til klokka 20. Kjørte deretter til nattsafen, putta pengene inn i sprekken og studerte den nydelige møkkahugen av en bil som da står i en svak nedoverbakke... Jeg så at det da regnet, men kun foran bilen... hmm... Da jeg studerer litt nærmere, ser jeg at det står en stråle ut gjennom grillen på bilen og det rett å slett fosser vann under bilen. HERLIG! Jeg hiver meg inn i bilen og har et lite håp om at jeg skal klare meg hjem da det kun er et par kilometer til min ringe bolig. Etter en nervepirrende tur får jeg dette tyske prakteksemplaret av en bil inn i gården. Da jeg går ut av bilen høres det ut som en kogg som går får fulle mugger! Stopper bilen, går ut, og åpner panseret. Her finner jeg en herlig blanding av olje og kjøleveske i HELE motorrommet. Takk for perfekt timing. Jeg har vært flink til å sjekke vann og olje, men nå plutselig så var det slutt på morroa. Det flotte er at jeg er avhengig av bil i jobben min så jeg må ha ny bil i løpet av relativt kort tid, ellers så må jeg gå over til deltid. TAKK FOR MATEN OG GOD JUL!!!! HÆL****! Siter 1990 Sierra Cosworth 4x4 Imperial Blue http://www.speedjunky.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
d0rk Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 Ah, kjiipe greier det dær da. Er jo maange biler på markedet da, men fordeom skal det være så vanskelig å finne en man kunne tenke seg.. Håper det ordner seg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Nå er det liv i bilen hans, ny(brukt) radiator gjorde susen :D Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Må bare få ut litt frustrasjon... Har vært klar over at bilen synger på siste værset men hadde jo et lite håp om at den skulle holde litt lenger... Sjekket min kjære golf i morges og så at jeg måtte fylle på litt kjøleveske, og gjorde dette. Til min store overraskelse gikk det på hele 5 LITER vann på dette beistet av en naziknallert. (Noe som temp-måleren inne i bilen ikke har vist tegn til å registrere.) Kjørte til jobb klokka 14 og satt der til klokka 20. Kjørte deretter til nattsafen, putta pengene inn i sprekken og studerte den nydelige møkkahugen av en bil som da står i en svak nedoverbakke... Jeg så at det da regnet, men kun foran bilen... hmm... Da jeg studerer litt nærmere, ser jeg at det står en stråle ut gjennom grillen på bilen og det rett å slett fosser vann under bilen. HERLIG! Jeg hiver meg inn i bilen og har et lite håp om at jeg skal klare meg hjem da det kun er et par kilometer til min ringe bolig. Etter en nervepirrende tur får jeg dette tyske prakteksemplaret av en bil inn i gården. Da jeg går ut av bilen høres det ut som en kogg som går får fulle mugger! Stopper bilen, går ut, og åpner panseret. Her finner jeg en herlig blanding av olje og kjøleveske i HELE motorrommet. Takk for perfekt timing. Jeg har vært flink til å sjekke vann og olje, men nå plutselig så var det slutt på morroa. Det flotte er at jeg er avhengig av bil i jobben min så jeg må ha ny bil i løpet av relativt kort tid, ellers så må jeg gå over til deltid. TAKK FOR MATEN OG GOD JUL!!!! HÆL****! Jeg har en 88 modell Audi 100 TurboQuattro Avant til salgs for kun kr. 39000,- Kjerra har det nye interiøret og torsen i midten. MORSOM vinterbil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Nå er det liv i bilen hans, ny(brukt) radiator gjorde susen :D se tatt gjennopplivning, og ble ikke erklært død som det står i avataren hans?? Godt å høre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
webgeek Skrevet April 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Gjenopplivet ja...hehe... En ny radiator, toppdekselpakning, termostater og div annet så var den i live igjen...:D Men bare midlertidig tror jeg....sliten denna maskina... :rolleyes: Takker for kjapp levering av radiator trra! Du er helten min idag du....;) Siter 1990 Sierra Cosworth 4x4 Imperial Blue http://www.speedjunky.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg