Gå til innhold

Mitt Prosjekt av Brille2K

Ranger emnet

Brille2k

Anbefalte innlegg

• Svar 234
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nei jeg plukka bilen fra hverandre.. men har en viss anelse omm att siden noen har tuna den opp til 130 hk så er det noen som har gjort det galt.... og derfor den jækla lugginga når man kjører sakte.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei jeg plukka bilen fra hverandre.. men har en viss anelse omm att siden noen har tuna den opp til 130 hk så er det noen som har gjort det galt.... og derfor den jækla lugginga når man kjører sakte.. =)

Kanskje det var gti du hadde du? Min er forgasser, så da er det sikkert ikke samma problem uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ahahahhaha: I dag har jeg endelig fått tatt bildene.. klokken er nå 23:40 og jeg driver å laster opp bildene til photobucket.

Bilen er en 1984 golf 2 1.8 cl den var nylakkert i sommer som var og er meget pen.. men det skal klart gjøres noe med den. håper bare ikke dette ender opp som ett katta i sekken kjøp oxo for da må jeg helt ærlig si att det er min aller siste vag for mine kommende år i framtiden...

Siden det tar så grusomt lang tid å laste bildene opp slenger jeg dem opp i morgen.. Blir nok sykemeldt da dama var hos legen i dag og fikk bedskjed om att henne hadde kyssesyken og jeg har nok klar å dra på meg det jeg oxo..

eneste som er positivt med det er jo att da kan jeg være hjemme å skru litt da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder er jo alltids fint! Litt småplukk må man regne med på gamle biler uansett, så fortvil ikke om det dukker opp noe.

Og med kyssesyken tviler jeg på at du får skrudd noe særlig. Ihvertfall ikke hvis du har det like ille som det jeg hadde det. Kan love deg at du blir nokså shabby:drunk:

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har 16v kr motor jeg:) så bare si ifra hvis du vil ha med den også. forstilling + bakstilling også så bare pm meg hvis du er intressert:)

er interesert jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider