Gå til innhold

Mitt Prosjekt av Brille2K

Ranger emnet

Brille2k

Anbefalte innlegg

I dag handlet jeg litt rense ting så jeg fikk startet å rense setene i til bilen

Legger ut noen bilder

CIMG0736.jpg

Dette bilde er av sete før det ble vasket...

CIMG0737.jpg

Her ser dere tydelig mugget..

CIMG0738.jpg

Her har jeg bare støvsugd sete.

CIMG0739.jpg

slik så det ut etter bruken av turtle wax skum rens og skrubbing med børste

CIMG0740.jpg

Nå må jeg bare vente på att det skal tørke.. har ikke peiling på hvor lang tid det tar..

Lurer på om det er noen her som vet hvor man får tak i de plastikk deksla på siden av setene og setebelte holderen.. er det noen som har disse til corrado setene så hyl ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 234
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må si den seterensen gjorde susen :D

He he ja det funka.. har fått støvsugd og greier så nå skal jeg ta neste sete.. fikk skrudd litt på bilen i går oxo da.. har noen få bilder.. skal legge dem opp i kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som gidder å stjele luftfilterboks?

vel det satt en slik berømt sopp der da hehe men hvem er det som gidder å stjele ett innerspeil og stabbstaget men ikke ta med seg begge ringene???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjedelig..

Har ikkr du blitt fra stjelt ting på flere golfer?

Jop stemmer det hadde innbrudd i den svarte golf gti'n jeg hadde oxo og de stjal museørespeila mine på den

Du har sikkert ikke funnet ut noe om hvem som ha gjort det?

Er vel kanskje ikke håp for det eller...

Jeg vil nok tro att mitt panser og stoler dukker opp i en golf her i oslo ganske snart. ingen andre enn jeg som hadde dette panseret da det var hjemme laget... slik som det ser ut så har de som har stjælt bilen og tatt kun de tinga de trengte.. så de skal nok brukes og ikke selges..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg begynt å titte etter deler til bilen min for fult.. skal på biltema i dag å kjøpe en motor bukk eller hva det nå enn heter.. skal pusse opp 8V GTI motoren og prøve meg på turbo convertering av den :) bilder vil komme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Hei Lenge siden det har skjedd noe her da.. Ikke skjedd så mye med bilen heller da jeg har hatt arbeid opp etter øra... Men jeg lurer på om det er noen her som har noe god erfaring med ett verksted i oslo eller omegne som har god peil på golf og som er dyktige? om det er noen som vet så setter jeg pris på tilbake melding...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Hei igjenn folkens satt å titta litt på bilen min her om dagen og fant ut att sikringsboksen min så slik ut...

CIMG0856.jpg

Det jeg lurer på er om jeg mangler noe der? ser ut som om det er manko på noen releer

Lenke til kommentar
Del på andre sider