Gå til innhold

Mitt Prosjekt av Brille2K

Ranger emnet

Brille2k

Anbefalte innlegg

• Svar 234
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjempebra tråd! Savner bare litt flere bilder.. :)

Stå på! :D

Takker det er ikke så mye mere å ta bilder av egentlig foreløpig.. men kan se om jeg får knipsa noen bilder av bilen innvendig og i motor..

Er litt kjipt å legge ut bilder siden det ikke har skjedd noe liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du går bak bilen... "foffer" det i eksosen da... akkurat som om du hører GODT en lyd (luftstrømsmessig)

JEg skal ta en lyd sampel til deg så kan du selv få høre etter men tror ikke du vil høre noe hehe da jeg har über stor bråkete påtte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Da ser det ut til att det kommer til å gå framover alike vel for meg og min bil :) JIPPI

Har kommet over en 9A 2,0L 16V motor til 5000kr med ledningsnett og hjerne....

Dette kan jo bli knall... eneste jeg trenger da er ett sted å ta ut og inn motorene.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel bilen er ujevn på tomgang og den lugger og står i på lavt turtall... den digger seg på høyt turtall... og luginga er uansett gir så lenge det er lavt turtall så lugger det... er desperat her.. hadde vært digg å slippe å bytte motor. men kjørekomputeren min har oxo blitt hels dau...

ta bilen på verksted å få de til å justere tenninga, hadde noe av d samme problemet på min:)

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta bilen på verksted å få de til å justere tenninga, hadde noe av d samme problemet på min:)

Hvis du leser litt til bake så ser du att jeg har hatt den på verksted og dem har justert dette men att det ble værre......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 4 weeks later...

Ok

Da skal jeg slenge ut en siste oppdatering på denne tråden...

Bilen selges som den står til høystbydende...

Får jeg ikke noe serlig med respons på bilen så selger jeg den i deler og da er det bare å hyle ut....

Liste vil ende her ------> http://www.bilforumet.no/topic/135482-selges-golf-2-gti-1986/?do=findComment&comment=1501835

Grunnen til salget er att jeg endelig har fått tak i drømme bilen som er en japse bil av merket Honda CRX...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker men motivasjonen er på topp den men finner ikke noe sted å stå innne å utføre tingene så da er det jo klin umulig hehe kan ikke begynne å skru på bilen i oslo's gater da blir jo bilen robba over natta :)

Men jeg kjenner på kroppen att når ting kommer på plass og eventuelt ett huskjøp står på menyen i framtiden med garasje så kommer det ett nytt prosjekt på golf fra meg...

Alt på bilen selges så hyl ut om det er noe som frister..

Corrado seter 90dører 80 dører senkesett felger bakluker alt skal bort på bilen og det blir billig.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Vel vel folkens da har jeg startet å tenke på å gjøre noe med denne bilen alike vel...

Så jeg skriver en liten liste over hva jeg trenger...

Jeg trenger en dyktig sveiser som ikke er for dyr men kan sakene sine og er i oslo området..

jeg trenger en ny front til bilen.. skal beholde jetta fronten men trenger en ny ramme til lykten og lykter oxo så om noen har en rustfri slik så si i fra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider