Gå til innhold

Mitt Prosjekt av Brille2K

Ranger emnet

Brille2k

Anbefalte innlegg

• Svar 234
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har i dag satt meg ned å tenkt litt og dette vil jeg gjøre med bilen..

Deler jeg skal ha:

Front lykter (jetta) Kjøpt

Front lykt holder

Nytt Gulvteppe til bilen (Helst svart)

Nytt Taktrekk (har Takluke)

Fikse corrado setene mine..

Feste Dashbordet Ordentlig.

Sette på audi 80 Dørhåndtak på 90 dørene mine

Shave bakluka

Nye baklykter

Nye felger

Ny Motor (prøve på em 2.0L 16V)

Ny Frontrute

Valse Hjulbuene

Finne fete deler til golfen fra usa.. (trenger hjelp til nettsteder)

Så jeg trenger en sveiser så er det en i oslo eller i nerheten av oslo som er god til å sveise ta kontakt så blir vi enige om pris..

Kommer mere på lista må bare få tilbake litt av inspirasjonen og ett sted å ha bilen til å utføre dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager all ventinga :( Reiste bort og glemte alt, men i morgen skal jeg huske det!

Tror det blir bra med div. usa deler :)

Det går bra..

Ja må jo ha deler fra usa er billigere hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har glodd litt på denne siden nå http://www.tmtuning.com/vw/ Mye snadder der så tror jeg får åpne lommeboka å bestille meg noen deler derfra...

Noen som vet om en side der man kan få tak i gulvteppe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært å titta litt på Ebay og fant denne..http://cgi.ebay.de/KUHLERGRILL-VW-GOLF-2-RALLYE-MIT-TUV_W0QQitemZ260072268371QQihZ016QQcategoryZ68211QQrdZ1QQcmdZViewItem Men så er det slik att min tysk den er ikke noe bra da jeg ikke kan det.... er dette bare grillen eller komplett sett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Ja da har jeg i helgen hatt innbrudd i bilen min og alt dem tok var speila mine til 800kr og ødela min flotte momo girkule.. Så jeg skal nå ta bilen helt i fra hverandre og bruke det på den andre golfen jeg har fått tak i. som er en golf 2 16v bilder kommer av gammle bilen under demontering og den nye..

Er det noen deler dere ønsker å kjøpe fra min 1,8l 8v gti så si i fra alt skal tas fra hverandre..

Ps. Om jeg finner ut hvem som har vært i bilen min skal jeg hogge av dem beina med en jææævlig sløv ØKS onfiredevi

Lenke til kommentar
Del på andre sider