70c Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Knipset noen bilder rett av tv-skjermen; Resten Digger dette spillet. Det feteste bilspillet på Xbox noensinne. AE86en har jeg beholdt i original pandastil, men kjøpte noen bedre felger enn de originale, samt tunet motor og understell. Silvia S15en har fått en RB26DETT-motor med litt mildere tuning, og fikset understell. Smålig inspirert av eks-D1-bilen til Taniguchi. Silvia S14en har fått motorfres og understellsoppgradering. Dekalene er egentlig fritt fra hodet, med Volk som hovedsponsor. FD RX-7en er en tidligere INGS, som har fått motorfres og justert understell, samt dekor sterkt inspirert av Imamuras Apex D1 RX-7. Alle disse bilene har blitt satt opp til å være driftingvennlig når det gjelder understell. Jeg beholdt originalmotoren i AE86en, så den egner seg bedre til tettsvingede baner der man ikke har mulighet for høyhastighetsdrifting. S15en må ha større baner da den har fått Skyline-motor og nok ladetrykk, samt at den veier litt over tonnet. S14en er den av bilene jeg synes er lettest å få ut røven på, den er godt balansert og liker turtall. FDen har jeg begynt å vende meg til, den er også godt balansert, men jeg slet litt med understyring i begynnelsen. Det er nå noenlunde ordnet, men jeg bruker uansett brekket for å få røven ut, noe som forøvrig gjelder alle bilene. Brekket bruker jeg også som clutch-kick ved å bare trykke raskt på den, for da hopper bilen "ut av giret" og revver. Brakelock er også gunstig om farten og vinkelen var litt for drøy og tidlig i forhold til svingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Bruker du ratt og pedaler eller håndkontroll? Så kult ut det der.. stå på. Håper det dukker opp noen forza drifting filmer snart Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2005 Jeg bruker håndkontroll av den gamle skolen (ikke S eller hva den heter). Vet ikke om noen ratt som duger ennå, så jeg holder meg til originalutstyret. Går det an å spille inn på selve Xboxen over til datamaskin, eller må man chippe den for å gjøre slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eVicez Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 AE86'en min er topp trimma. Er nesten umuli å gjøre noe som helst med den. :P Siter VW mekaniker Sertifisert DEFA alarm og tracker montør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyosho Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 vet ikke om dere har sett disse bildene før men men... Siter eg tenker uten å tenke :wonder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyosho Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 ka felger du har på den silvia s15? Siter eg tenker uten å tenke :wonder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyosho Skrevet Juni 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2005 eg har jo faen meg filmet mens eg driftet....men kordan får eg opp film...? Siter eg tenker uten å tenke :wonder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyosho Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 70c hva baner drifter du på? Siter eg tenker uten å tenke :wonder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Juni 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 70c hva baner drifter du på? Jeg begynte på Maple Valley Raceway. Litt utfordrende pga. ujevnt asfalt/endret dosering i ulike svinger. Tsukuba tester jeg innimellom, det er jo tross alt en av rundene i D1 Grand Prix. Nå for tiden er jeg mest aktiv på Alpine Ring (høyhastighetsdrifting) og Blue Mountains Raceway (AE86en). Fujimi Kaido er vel neste mål med en liten, lett og hissig bil tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyosho Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 eg har ofte brukt maple valley og litt alpine ring prøv nürburgring Siter eg tenker uten å tenke :wonder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Juni 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2005 Får dere Hockenheim? den er tøff og drifte på.. (Iallefall med Mercedes World Racing :) ) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Juni 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2005 Porsche 911 er fin å drifte med sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg