Gå til innhold

Tider på Colin 2 (på PC)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jeg har noen tider på Colin 2. Har de dog ikke på PC'n her...

Kommer tilbake til de...

btw: Har to tider liggende inne her

OZzzt zzzz

edit: Hvis du tror du kjører raskt, bare sammenlign med de verste der :rolleyes:

edit2: rek på hotlaps.de på france1 er 2.06 og finland1 er 2.01. Bare for å sette ting i perspektiv... Deres hotlaps er downloadable slik at man kan se at de ikke jukser...

OZzzt zzzz

93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning

http://www.team-quattro.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å skryte men spillte det en del.

har 2.19 i frankrike

og 2.23 i finland

Ikke at disse tidene er så veldig heavy men.

Testa promille vs tid

da ble det :

3.15 på frankrike

å etter attlige noen pils ble det

4,02 på finland

men velger å skylde på dårlig justrering av dempere ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det viser seg at det kun er maskina som suger i å legge sammen tall ??????

Her ser dere en gjennomføring jeg har på Frankrike stage 1.. Tiden viser 2:42.85 å derfor konkluderer jeg med at jeg ikke kan kjøre.. MEN så reagerte ICEGUY på at jeg hadde bedre mellompasseringer en han, men 20 sek dårligere tid.. ?????

Så jeg la sammen alle mellomtidene mine å tiden min viser seg å være 2:20.62 ?????? Ikke så allerværst alikevel ??? Hvordan har dette seg ??? Noen som har noen svar hær ???

post-6-13804851017418_thumb.jpg

Subaru Impreza Drivers Club Norway

www.impreza.sunndal.nu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Code-Man

Men det viser seg at det kun er marskina som suger i å legge sammen tall ??????

Her ser dere en gjennomføring jeg har på Frankrike stage 1.. Tiden viser 2:42.85 å derfor konkluderer jeg med at jeg ikke kan kjøre.. MEN så reagerte ICEGUY på at jeg hadde bedre mellompasseringer en han, men 20 sek dårligere tid.. ?????

Så jeg la sammen alle mellomtidene mine å tiden min viser seg å være 2:20.62 ?????? Ikke så allerværst alikevel ??? Hvordan har dette seg ??? Noen som har noen svar hær ???

regne om igjen! :D 162.85 sek blir det :D

Amatør nisse :D :D

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

doh knock Hælvete.. Hater at Ola har rett... Skjønner ingen ting.. Hvordan i hælvete klarer folk å kjøre over 20 sek bedre en 2:42 ??????? Den er jo så å si prikkfri.. Skal tøyemeg å si at det går å kjøre ned mot 2:30 med PERFEKT kjøring.. men under det så skjønner jeg ikke en dritt !!!!!!!!! alacocaina drunk

Edit: Regna ikke med tiden bak splits i sta, da jeg håpet det var gjennomsnittet, som var feil eller noe.. Men nei da.. så enkelt var det nok ikke

Subaru Impreza Drivers Club Norway

www.impreza.sunndal.nu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Code-Man

doh knock Hælvete.. Hater at Ola har rett... Skjønner ingen ting.. Hvordan i hælvete klarer folk å kjøre over 20 sek bedre en 2:42 ??????? Den er jo så å si prikkfri.. Skal tøyemeg å si at det går å kjøre ned mot 2:30 med PERFEKT kjøring.. men under det så skjønner jeg ikke en dritt !!!!!!!!! alacocaina drunk

Edit: Regna ikke med tiden bak splits i sta, da jeg håpet det var gjennomsnittet, som var feil eller noe.. Men nei da.. så enkelt var det nok ikke

Hehe!

Jeg stusser også.. Jeg har rek på 2.39.00 .. Ser på split-tidene at jeg skal klare å komme ned imot 2.35 , men ikke mere..

Skjønner ikke en dritt egentlig :D

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ola

Hehe!

Jeg stusser også.. Jeg har rek på 2.39.00 .. Ser på split-tidene at jeg skal klare å komme ned imot 2.35 , men ikke mere..

Skjønner ikke en dritt egentlig :D

Jeg vil tippe at noen har litt for mye fritid til å sitte å spille slike spill 15/7 og har gjort det siden spillet var nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ost

Etter utallige forsøk fikk jeg en runde som klaffet rimelig bra på Finland1.

Tid: 2.07.87 (med crazy-Puggen!)

edit: files to back up my claim: http://team-quattro.net/Div/CMR2/

Hvilket oppsett hadde du på den? Uansett hva jeg gjør, så har den veiholdning som et kjøleskap :D :D

01` Seat Leon 4x4 20vT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ola

Hvilket oppsett hadde du på den? Uansett hva jeg gjør, så har den veiholdning som et kjøleskap :D :D

Bytter bare til mellomlang giring og et par hakk høyere/mykere bil. Resten står på default.

Greia er å porsjonere gassen, ikke gi jernet hele tiden. Da spinner det ut bare...

Fikk du sett replay?

OZzzt zzzz

93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning

http://www.team-quattro.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider