Gå til innhold

Video:veibil 25 juni 2005

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Var en tur på revebanen i helgen.Det var sol,men det blåste mer enn hva eg har vært ute for før.Så eg måtte kutte motor lyden.Video kameraet måtte resettes 10-15 ganger.( arg)Er noen feil rundtom. Her er en skamklippt versjon http://www.300db.com/filmer/veibil2005l%20%f8rdag%2025%20mai.avi

Er det noen som vet om Canon DM-XM2 er noe bra?.Skulle hatt ett kamera med bra bildekvalitet og bra zoom

Commodore A "69 V8

945Lt "98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra film ja, synd med lyden... menmen.. så ut som han med sølvgrå RX7n m/ svart flames hadde bra peil :pray

Det blåste for mye i micen så det var ikkje håp i heletatt å få med lyd fra treffet.Du kan jo se hvor mye det driver når han i volvoen går langt ut i breisladden.Tror ikkje de som satt der var serlig imponert. he he .Han med sølvgrå RX7 såg ut som han hadde det gøy.Hadde iallefall god kontroll.

Commodore A "69 V8

945Lt "98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi igjen en meget bra film jo :)

Positivt dette her ja..

Seriøst mye imponerende kjøring, og så ut som man fikk til et bra treff selv om det er en trang og liten bane :)

Ikke hver dag man ser skyline i breisladd, og det er jo bare helt konge :D

Skulle hatt en litt bedre mic med vindsokk over ja.. Synd at lyden manglet, det kunne pushet det hele til et bra nivå. Ser jo også at du bare brukte den musikken du hadde, ellers hadde vel litt mer action i lydbildet også forbedret filmen :)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi oi igjen en meget bra film jo :)

Positivt dette her ja..

Seriøst mye imponerende kjøring, og så ut som man fikk til et bra treff selv om det er en trang og liten bane :)

Ikke hver dag man ser skyline i breisladd, og det er jo bare helt konge :D

Skulle hatt en litt bedre mic med vindsokk over ja.. Synd at lyden manglet, det kunne pushet det hele til et bra nivå. Ser jo også at du bare brukte den musikken du hadde, ellers hadde vel litt mer action i lydbildet også forbedret filmen :)

Takker,pcen hadde klikket noen dager før eg begynte å redigere.så utvalget eg hadde av musikk var bare 2-3 sanger.Er alltid litt vanskelig å finne rett musikk til videoene.Kan desverre ikkje koble til ekstern mic på det kamera eg har nå.Vurderer sterkt å kjøpe meg ett canon xm2.

Commodore A "69 V8

945Lt "98

Lenke til kommentar
Del på andre sider