Gå til innhold

...også var det min tur...

NISMO racing

Anbefalte innlegg

Kjørte rolig og pent i kø, ca 60 kmt. Plutselig står bilen foran rolig, dama skriker og jeg våkner, hiver meg på pedaln og ser ræva på pickupen komme nærmere og nærmere. Kan se det for meg enda. Venter på å høre lyden av karosserideler som sprekker. Får bare et lite pang. Hopper ut og konstanterer at hengerfestet til pickupen traff rett under grillen i panseret, dvs øvre del av fangeren. Flaks at det ikke traff litt lenger opp, da hadde panseret med radiator blitt ødelagt. Vippa av fangern igår, dro ut u-bjelken bak fangern, varmepistol for å rette ut selve fangern, simsalabim så synes det ikke lenger...Fikk også se at selve treffet var 5 cm tilside for sensoren til airbagen, kan ikke ha mer flaks enn det!!

Moralen er: Blir man veldig sliten og ukonsentrert, stopp og ta en liten luftetur rundt bilen.

Etter å ha lest om alle som bulker her, kan det faktisk virke som det hviler en forbannelse over Primera-familien.......hmm

- 07 mod VW touran tdi highline dsg

- 04 mod Ford Mondeo ghia x 2.0 tdci

- 05 mod Ford Mondeo viva x 2.0 tdci

- 97 mod Nissan Primera 2.0i SLX P11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*se usikkert rundt seg*

Trist å se enda en Primera med krigsskader...

Nå begynner jeg virkelig å bli urolig. Hadde tenkt å ta meg en liten nattur nå..men tror ikke jeg tør før jeg har fått nye dekk og bytta bremseklossene..dette virker for farlig...

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider