Gå til innhold

EBC Greenstuff


Prim3ra

Anbefalte innlegg

Noen her som kjører med EBC Greenstuff skiver og klosser? ossen er disse og kjøre med? trenger nye skiver og vurderer og oppgradere litt.
Har hørt fra mange steder at turbogroove skivene til EBC skal være rimelig bra men greenstuff klossene er møkk. De støver veldig mye og belegget har også en tendens til og dette av. Selv kjører jeg med black diamond skiver og orginale klosser, og det fungerer helt suverent. Skal kjøpe bedre klosser og da blir det ferodo 2500. Har endel rally kompiser og de sier at ferodo er tingen og ha...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Red Stuff varer bare i et par dager, mens Green stuff fader. :)

Det er vel hovedforskjellen..

 

Edit: Green er gatevarianten, og Red stuff er mere beregnet for hardkjør.

Jeg har svært dårlig erfaring med begge deler.

 

Hehe,sjønner da...men skal ha nye bedre framklosser og skiver,kva er å anbefale av merke med hensyn til akseptabel pris?

-Nissan Skyline R32 GTR

-Nissan Silvia S14

-Nissan 180sx

-Nissan Primera P10 SR20Di/De T

-Nissan Laurel C33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,sjønner da...men skal ha nye bedre framklosser og skiver,kva er å anbefale av merke med hensyn til akseptabel pris?

 

Black diamond skiver har jeg ikke prøvd selv, men en kompis av meg kjrer med dem og er fornøyd! De blir brukt hardt på bane også.

 

Klosser.. Ferodo DS2500 er en bra kloss som funker både på bane og vei. Anbefales! Kollevold er vel de mest nærliggende å tenke på. Jeg kjøpte mine der.

 

Bruker Carbotech XP8 nå, men den er ikke å anbefale kun til veikjøring hvertfall. Den er mere racing og bråker en del.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår