Taviren Skrevet November 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 1200hk drar godt her og :P Det tok litt tid å få det til å funke, men til slutt ble det bra fet jahm... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahh Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Dette var morro happyhappy Likte FXR best....Med 2000hk går det mildt sagt unna :eek: Dette kan da ikke gå bra dukenukem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 hvor i gran skauen kom det hoppet fra? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muffa Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 hvordan screenshotter jeg i lfs? Siter MY01 Impreza WRX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Muffa: trykk på print screen knappen, gå inn i paint og trykk ctrl+v Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 hvor i gran skauen kom det hoppet fra? Og hvor i granskauen kom det/de ord/ordene fra? AMO Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahh Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 hvor i gran skauen kom det hoppet fra? Hehe...Er noen folk der ute som kan edite banene. Sette ut hopp, vegger, kjegler etc. Dette fungere bare til Blackwood etter det jeg har forstått. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dorf Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 For og sette ut hopp, "vegger" og kjegler, så trykk Shift+U :thumb Siter 88 Ford sierra Cosworth (sommerbil) 99 Audi S4 (konebil) 95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 jeg har akkurat kjøpt meg ratt, men får d ikke pedalene til å fungere på lfs..:S Og rattet rister som en mambarævv, sjøl om jeg kjører på banen..:S Rattet vil også gladelig tell høyre.... Noen som veit hva som er evt feil? Rattet er av typen Logitech Wingman Formula Force gp Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2bb1nordli Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 jeg har akkurat kjøpt meg ratt, men får d ikke pedalene til å fungere på lfs..:SOg rattet rister som en mambarævv, sjøl om jeg kjører på banen..:S Rattet vil også gladelig tell høyre.... Noen som veit hva som er evt feil? Rattet er av typen Logitech Wingman Formula Force gp Innstillinger - Kontroller - Ratt/joystick Der kan du kalibrere rattet ved i vri fullt rattutslag til venstre og høyre. Nederst på siden hvor bua er skal den røde prikken stå på toppen når du ikke holder i rattet. Pedalene kan du fikse med å prøve deg frem med å bytte på x og y akser eller kjøre begge på en akse. Mambaræva kan du kanskje fikse ved å skru av vibration/force feedbak??? Siter Østfold Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 noen raskere`? Brrrei sladd! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dorf Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 noen raskere`? ja :op Siter 88 Ford sierra Cosworth (sommerbil) 99 Audi S4 (konebil) 95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 hvem tweak bruker du a? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dorf Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 hvem tweak bruker du a? hvem tweak? bare en og få da!? Siter 88 Ford sierra Cosworth (sommerbil) 99 Audi S4 (konebil) 95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 åssen i GRANSKAUEN holder dekka dine? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg