Sandvik bros. Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Har folket sluttet å spille lfs2 online? er jo helt dødt der Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Er innom en gang i blandt jeg, men blir lei av å kjøre alene på nettet heyyou Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 er lenge sia jeg har spilt nå! ;) Kommer vell på i morra antar jeg, har vært mye tentamener etc. i d siste... Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Folkens! Vi må avtale spesifikke tidspunkt da vi alle har tid i vår travle hverdag til å game LFS! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Hoi, noen som veit åssen jeg kan få mekka så jeg kan stå stille og burne?? faen, går ikke ann å bremse og gasse samtidig på en eller anna merklig måte med dissa pedalene her..:S Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 gå i kontrollpanel, også på akser, så velger du separate akser for pedalene ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Takk, men da var bilen VELDIG intrisert i å gasse sjøl.. :crazysant Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Har folket sluttet å spille lfs2 online?er jo helt dødt der Ratt og høyttalere er til reperasjon etter ett uhell med 24V DC i høyttalerene og 12V AC i rattet. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muffa Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Takk, men da var bilen VELDIG intrisert i å gasse sjøl.. :crazysant du må kalibrere aksene i instillingene i lfs etter du har satt på separat i kontrollpanelet Siter MY01 Impreza WRX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 du må kalibrere aksene i instillingene i lfs etter du har satt på separat i kontrollpanelet Gjorde da d.. well Men gass og brems er på samma akse.. :deng Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 da velger du separert;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2bb1nordli Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 da velger du separert;) Han gjorde det og det funka ikke.... Samme problemet på mitt sett.... Siter Østfold Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 noen som hvet hvordan man stiller slik att rattet er beint i spillet? det svinger litt eller mye til høyre en gang og nett det samme til venstre en annen gang menst jeg har pcrattet beint Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 nå har hele spillet fucka seg opp. det vill ikke gasse når jeg skal bruke rattet men det virker og svinge Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Husker ikke instillingene helt nå, men prøv å nullstille alt etc. og still inn alt på nytt. Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg