Cosworthking Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Nå har jeg lagt inn lfs på nytt,men mecanik fungerer fortsatt ikke.. heyyou uhhmmwhat? :deng angry Noen som veit hva jeg kan gjørra da? Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Tatt engelsk språk? Og lagt inn alle versjonene inni samme mappe? Og starta vers. 2? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Takk, men da var bilen VELDIG intrisert i å gasse sjøl.. :crazysant Du har aksene motsatt vei. Reverter dem. Det er en verdi der du kan endre på. Tror det er 1 og 0... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Tatt engelsk språk?Og lagt inn alle versjonene inni samme mappe? Og starta vers. 2? Engelsk,nei Samma mappe, ja Vers. 2 av mecanik? prøvd alle... :deng Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Du har aksene motsatt vei. Reverter dem. Det er en verdi der du kan endre på. Tror det er 1 og 0... Er akkurat d at aksene IKKE er feil vei... alacocaina alacocaina heyyou Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 noen som vet åssn en lager skins?? Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 noen som vet åssn en lager skins?? Photoshop;) Men sørg for å ikke bruke default skin når du lager et skin..:p Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeby Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 ok Siter "Isn't America great?" "In the sense of big, yes" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 En supra uten spoiler? Nyyydelig sier jeg! Pukkeln kan være en kuk og reise te hælvette sir no æ!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet Desember 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Litt rart det der med aksene.. Prøv deg frem med de ulike gass/brems funksjonene. Jeg lagre tweak programmet i en engelsk versjon. Da funka det hest! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 Tror det med aksene er pga drittratt/pedaler. Har samme problemet selv. Virker som om det rett og slett bare er 1 akse med + og - på pedalene. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2bb1nordli Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 noen som vet åssn en lager skins?? Bli med i gjengen på disse sidene.... Masse tips og konkuranser, gratis skins fra verdens beste skinnere til LFS og sinsykt bra skin-kits til de fleste bilene (må ha photoshop...) http://skinnerz.proboards26.com/index.cgi Siter Østfold Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Ey! Prøver ut server på min data nå, er ikke sikkert den er oppe hele tia(jeg må jo spille litt jeg og..:P ), men tester det iallefall ut! Er en public server... Navn: Go-carter's city yummy Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Ey! Prøver ut server på min data nå, er ikke sikkert den er oppe hele tia(jeg må jo spille litt jeg og..:P ), men tester det iallefall ut! Er en public server... Navn: Go-carter's city yummy Finner den ikke. Hva er galt med å bruke bilforum-servern? Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 vet er ikke på nå... Er vell ikke noe galt med den?(bilforumet serveren altså..) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg