2bb1nordli Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Lagde et Tufte-skin i stad jeg og... gidder ikke å legge den ut nå, kommer på lfsworld og her senere hvis jg gidder ;) Siter Østfold Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Vi savner folk på severen!! kom og kjør!! :D Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 kommer straks Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 bra den nils, men du ser vel att det er feil farge?:) se på tufte logon:) Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Joiner nå, jeg. Blir sikkert der noen timer. OT: tuftelogo skrives i ett ord. Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 8 dager til jeg får meg LFS S2 da!!:D, hehe, gleder meg, men snakker dere med hverandre på spillet?, går det ann å bruke headset, og er det noen som bruker det?? Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 8 dager til jeg får meg LFS S2 da!!:D, hehe, gleder meg, men snakker dere med hverandre på spillet?, går det ann å bruke headset, og er det noen som bruker det?? Jeg tror ikke det er noe slikt integrert i spillet, men man kan alltids bruke ventrilo. (google it) Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2bb1nordli Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Jeg tror ikke det er noe slikt integrert i spillet, men man kan alltids bruke ventrilo. (google it) eller sjekk http://www.ventrilo.com Siter Østfold Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 har nettopp skaffet meg s2 linsens nå og lurer på noen ting :P 1. blir man bannet fra servere hvis man krasjer/snurrer/kjører av banen ofte? 2. hva er ip/passor til Bilforumet serveren? 3. noen biler og oppsett dere kan anbefale? gleder meg til å spille Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dorf Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 har nettopp skaffet meg s2 linsens nå og lurer på noen ting :P 1. blir man bannet fra servere hvis man krasjer/snurrer/kjører av banen ofte? 2. hva er ip/passor til Bilforumet serveren? 3. noen biler og oppsett dere kan anbefale? gleder meg til å spille 1. nja, spørs hvordan server du er på! men prøv og ikke krasje i andre! 2. server navn:Bilforumet.net S2 server passord: bilspill 3. det må du prøve deg litt fram på selv, jeg liker rwd så jeg ville tatt en litt motorsvak rwd til og begynne med! oppsett kan vi sende til deg på serveren :) Siter 88 Ford sierra Cosworth (sommerbil) 99 Audi S4 (konebil) 95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zircon Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Ellers så er FXO veldig fin..... i hvertfall som nybegynner og hvis du kjører uten ratt og pedaler... Da kan de råeste rwd bli helt umulige å bruke.... FXO er 4wd og nyyyydelig å ligge bredt med:) :lol Siter http://www.Sandvik-Bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Når starter Kampen da dere??? Si ett klokkeslett og jeg skal prøve å rekke det.. :D Litt kjekt siden jeg er ball liksom :D Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zircon Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Kan vi ikke si klokka 20.00 i kveld da? Ikke ta d for sent siden noen går på skolen eller jobber her... Siter http://www.Sandvik-Bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Jeg er med som vanlig! :D SKal fikse bedre tufte-skin..:P EDIT: Har vi samme lag som sist gang eller? eehhh..? Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Jeg er med 20.00 så sant jeg overlever turen til hybelen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg