Gå til innhold

LFS S2 tråden

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som vet hvordan jeg kan få fraps til å hakke mindre???

Lagde en film nå nettop på serveren... hvis noen vil så er det fritt fram å tilby seg hosting :D

(den er på 27.9MB)

Har prøvd det programmet jeg også, men hakka noe sinnsykt!

ga opp hele filminga jeg

Nydelig film Sin! gleder meg til og se hele :D

(x) Vw Caddy 1,9Tdk 83mod (solgt)

(o) Vw Vento 94mod

(o) Vw Caravelle 1,6d 89mod

(o) Vw Boble 1200 64mod

(x) Vw Boble 1300 66mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan bruker du det? hehe. skulle prøvd og laga en film jeg også, men er håpløst når det hakker så :p

Når jeg tar opp i live for speed, så setter jeg speed på 0.500, og så setter jeg speed'en til x2 inne i redigerings programmet... fraps tar opp i ca 14-19 frames i sekundet... 14x2(x2 for å få normalhastigheten siden jeg tar opp i half speed) = 28.. og man trenger bare 24 fps for å få det til å gli bra... Eneste minuset er at lyden blir litt fucka... men det kan ordnes med å gå inn igjenn og ta opp det samme en gang til, men da i vanlig hastighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tar opp i live for speed, så setter jeg speed på 0.500, og så setter jeg speed'en til x2 inne i redigerings programmet... fraps tar opp i ca 14-19 frames i sekundet... 14x2(x2 for å få normalhastigheten siden jeg tar opp i half speed) = 28.. og man trenger bare 24 fps for å få det til å gli bra... Eneste minuset er at lyden blir litt fucka... men det kan ordnes med å gå inn igjenn og ta opp det samme en gang til, men da i vanlig hastighet!

Det må jo bli litt jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider