Gå til innhold

Gull Caddy med Alu vinge ved Shell Heggedal

Ranger emnet


-cardudde-

Anbefalte innlegg

Så en gull caddy med en svær aluvinge bakpå, hadde en sånn Clarion sticker på bakruta. Ryktene sier at den har en svæææææær bass opp i bagasjerommet :pray

Råååå bil og råååååå lyd men kunne spart seg for vinga.

Så den også på Blåkiosken for en uke siden eller no sånt.

Du gassa litt ekstra på når du så meg og vennen min begynte å glo på bilen yodude

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er en kamerats bil. Bilen holder til i Åros og lyden den er heeeeelt rå. Basseren er en 32" ja. Enig med vingen, men ellers er bilen drit pen. Den var også på gatebil juli så jeg veit det ligger noen bilder av den rundt om. Den har ikke de felgene på bildet lenger...

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det min gamle bil! En som het Ronny eide den før det igjen, han som bygde den opp. Bilen har nå 17" spider felger. Bassen baki lager mer enn nok lyd den! Er mye lyd inni bilen også, sitter 2 10" eller 12" (husker ikke) bak setene, 2 høytalere i hver dør og diskantene da. Synes alu vingen ser bra ut i real life jeg. Er det forresten skilter på bilen nå? Han som eier bilen nå, hva mer har han gjort etter han overtok bilen? Bilder av bilen nå?

Btw: Bilen har vært med på Mann messa og Autofil messa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen har hvite skilter, bilen har ikke momo klistremere på vinga, så har den TSW Venom felger, den er ikke senka lengre og banneren i frontruta er tatt av. Det er vel hovedskalig de største endringene...

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen har hvite skilter, bilen har ikke momo klistremere på vinga, så har den TSW Venom felger, den er ikke senka lengre og banneren i frontruta er tatt av. Det er vel hovedskalig de største endringene...

 

Er bilen i daglig bruk? Hørte at han måtte heve den igjen for å få den gjennom eu. godkjenninga ja. Momo klistremerket skjønner jeg egentlig at han fjerna, det så stygt ut:P TSW Venom felga er de fra golfen ja? Har han noe planer for bilen?

 

Her er forresten alle bildene jeg har av bilen:

http://photobucket.com/albums/y111/andreas123/X%20caddy/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår