Gå til innhold

Hjelp meg med å finne europeisk importør av Rota felger

Ranger emnet

Nikdev

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kjøpte mine herfra: www.18racing.com

i og med at de bare skal ha 250$ i frakt er det ikke spesielt billigere og kjøpe fra england, tror jeg får mine inn i landet (Uten moms) for rett over 4000kr..

Rota har faktisk en importør\selger i danmark nå, men jeg syns de er dyre: http://streetpower.dk//advanced_search_result.php?keywords=rota

5000 danske for Rb....

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ekstremt lyst på slike små, snerte felger. Kanskje du kunne skrevet en liten review når du får felgene, om siden, bestilling, betaling, frakt, pris, kvalitet, pluss noen bilder?

Etter å ha sett en god del bilder med snasne felger involvert regner jeg med at du er en felgkjenner. Stemmer dette sånn passe bra?

Felgkjenner? Tja, jeg liker iallfall fete felger:peace:

Igår kom felgene::sombrero:

IMG_2068Crop.jpg

IMG_2070cropped.jpg

Bestilling\betaling; Jeg sendte mail til 18racing å spurte om de hadde mere igjen av rota rb i gull, og det hadde de. Så ble vi enige om frakt\pris. Da var de bare å betale riktig sum til deres email adresse gjennom paypal. Tok noen dager før de sendte de. De bruker Bax global som fraktfirma, jeg fikk også tracking nummer og kunne derfor følge reisen til felgene.... Tok ca 1 uke fra La til Norge, felgene var bra pakket

Felgkavalitet; De ser kjempebra ut!

Pris; Litt over 4000,- uten moms

Det fulgte også med en senterkopp som så bra ut...

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Lenke til kommentar
Del på andre sider