Gå til innhold

Streetmeet @ skedsmohallen (Lillestrøm) 24.09

Ranger emnet


int

Anbefalte innlegg

Bare for og komme med enting, INGEN begynner og kontakte grunneier enda, om noe sånt skal gjøres må det gjøres litt seriøst, ikke at 10 forskjellige ringer og spør, så drøy den litt, så kan man heller bli enige om hvem som ringer osv litt senere.

 

btw, gleder meg allerede! :P

 

Step 1: Finne ut hvem som er grunneier av parkeringsplassen utenfor skedsmohallen.

 

Step 2: Finne ut om det er noen lov mot burning.

 

Step 3: Finne vakter som kan sjekke legitimasjon så vi slipper alle fjortissene :P

- 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line

x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt)

x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt)

 

VW-Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 366
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvorfor skal alle ha tillatelse av alt og alle og sammarbeide med purken?? Bortsett fra litt mangel på burneplass synes jeg treffene er fine som de er, litt av sjarmen er at alt er litt amatørmessig spør du meg :)

 

dette er ditt syn på det. men det er veldig kjip om treffet blir avlutta fordi purken kommer å ødlegger for oss...derfor hadde det vært mye bedre å sammarbeida.

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er ditt syn på det. men det er veldig kjip om treffet blir avlutta fordi purken kommer å ødlegger for oss...derfor hadde det vært mye bedre å sammarbeida.

 

Hvis du skal ha lovlig treff da kan du hvertfall glemme burning...

 

Sjeldent politiet går så drastisk inn og avslutter ett streetmeet, har vel ikke skjedd tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er ditt syn på det. men det er veldig kjip om treffet blir avlutta fordi purken kommer å ødlegger for oss...derfor hadde det vært mye bedre å sammarbeida.

 

jepp, finn ut hvem som er grunneier, så må en ta ansvar, ringe han/henne, evt kommunen, og "maskere" dette som et biltreff for unge ig interesserte, så må politiet gi tillatelse til burning.

 

burning er i de fleste tilfeller likt med å miste lappen, så det er vell en lov mot det.. vi har alle eksempler på slikt :p (ikke bruk opp linjeplasss til det her).

Uansett var lørdagen bra, men et sted til å burne på er helt greit! :wave

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at ting er greit jeg, men jeg tror at grunneier hater oss fordi det så ut som et helvette når vi dro derfra.. Folk kaster jo dritt rundt seg som om de skulle vært på en søplefylling, og gir fullstendig faen.

 

"Jeg bor ikke her, og jeg eier ikke plassen, derfor gir jeg faen!"

 

Den holdningen plager meg, og sikkert mange andre også.

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var VANNVITTIG MYE søppel og knuste flasker på plassen etter streetmeet på Skedsmohallen. Var der dagen etter for å se burnespor og hvor stor plassen egentlig var siden jeg ikke var med på det. Men folk burde virkelig skjerpe seg med søppel. Dessuten kan det ikke være kult å punktere på vei ut av plassen midt i mørke natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen i all verden har du tenkt å få til det???? Nå venter jeg i spenning!

 

Hehe, ja sa ikke at jeg skulle det da, sa bare at det burde vært gjort...

 

Men ja, fjortissene kommer vel uansett så lenge bilene kommer :P

 

Så det får vi bare leve med!

 

Hyggelig og høre at Max Power kommer =)

- 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line

x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt)

x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt)

 

VW-Audi Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder det med tillatelse fra politi...

 

Får man tillatelse fra de til å holde ett treff, så er det ett biltreff, og der skal ikke villmannskjøring og burning forekomme.

Å få tillatelse til å burne er bare å se helt bort ifra. Mulig det funker i Hønefoss og andre steder, men i Skedsmo/Oslo området tviler jeg på at det noengang kommer til å skje. Og bare for å nevne det, så har det gått rykter nå om at politiet i Hønefoss filma en del, og har sendt ut bøter i etterkant.

 

Virker som om vi har en del å lære av Svensker når det gjelder treff som dette, måten de organiserer det på:

De gir kun ut info med dato og hvilket området det skal være ett treff, og med området så mener jeg stort området... "Østlandet" f.eks. 2-3 timer før treffet så sender man ut en SMS på en sms-liste med info om tid og nøyaktig sted. Så, om politiet skulle dukke opp og sperre av området og jage bort folket, så er det bare å sende ut en ny sms med nytt alternativt sted (i ett annet politidistrikt helst). Det er muligens måten å gjøre det på i fremtiden...

 

Isåfall, de som syntes det høres fornuftig ut, les på sms varslings siden på http://www.streetmeets.no.

Dette kan også være løsningen på problemet med opprydning... Hver gang det blir sendt ut en SMS så genererer det 1kr i "inntekt" (koster 3kr per motatt SMS), om det blir nok folk, så det begynner å utgjøre noe, så gir vi mer enn gjerne den "inntekten" til personer som er villige til å rydde opp.

 

Kom gjerne med synspunkter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår