Gå til innhold

Maroc`s GTI

Ranger emnet


Maroc

Anbefalte innlegg

  • Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det snakk om supersport justerbare? Jeg er veldig fornøyd med mitt! Hvordan skal man vedlikeholde dem?

 

alt kommer annpå hvor mye man "bryr" seg......

 

Skal du virklig ta den helt ut anbefaller jeg deg å smøre dem godt med fett ol på gjengene før snøen kommer så det beskytter det meste...ellers spyl inn av og til...vask dem når du bytter hjul....o.s.v

 

Nå koster jo ikke disse mer enn 4235 hos oss...så er vel mange da som ikke bruker så mye tid på å vedlikeholde og heller kjøper nytt etter noen år....men ønsker du å ha dem i mange år fremover er det over metoden....

 

Vil også legge til at supersport undestellene er ment å vare 80 000km.....

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt kommer annpå hvor mye man "bryr" seg......

 

Skal du virklig ta den helt ut anbefaller jeg deg å smøre dem godt med fett ol på gjengene før snøen kommer så det beskytter det meste...ellers spyl inn av og til...vask dem når du bytter hjul....o.s.v

 

Nå koster jo ikke disse mer enn 4235 hos oss...så er vel mange da som ikke bruker så mye tid på å vedlikeholde og heller kjøper nytt etter noen år....men ønsker du å ha dem i mange år fremover er det over metoden....

 

Vil også legge til at supersport undestellene er ment å vare 80 000km.....

Tror ikke detblir noe problem siden bilen min vil bare stå inne over vinteren.

Sorry off topic.

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he, peil å peil, men kan gi deg litt veiledning sånn at du kommer igang hvertfall. Når det gjelder frontanger og bakfanger så bestillte jeg alt her han som driver denne butikken heter Trond er er en kjempe hyggelig kar, jeg er fornøyd med bestillingen derrifra. han hjelper deg hvis du ikke ser den fangeren du vil ha på den web siden så sender du han en mail og spør om han kan skaffe den fangeren DU vil ha, på den måten fikk jeg frontfangeren min. Senkesettet jeg har på min heter så mye som gevind supersport, er justerbare fra 40mm til 120mm, er absulutt noe å anbefale.

Når det gjelder speil så er jeg fan av de såkalte dråpe speila, de kler golf bra. Eksosanlegget mitt kjøpte jeg hos Svensen eksosanlegg, lager ikke all verdens med bråk men setter man på ett K&N filter i tilleg så blir det helt ok lyd, etter min mening. Felger blir nesten smak og behag, felgimport har noen feite felger ta en titt der, du vil garantert like noen der, gjennom sharif og dekkman kan du bestille felger fra felgimport, de to jeg vet om hvertfall.

Håper dette blir en god start for deg, gleder meg til å se bilen din, lykke til.

 

Her er bilen 2.0 GTI,som avatar da!! doh

Sliter noe sinnsykt med å få inn litt mer norm size på bildene!!!

Trenger hjelp Jævla bullshit opplegg spør du meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bilen 2.0 GTI,som avatar da!! doh

Sliter noe sinnsykt med å få inn litt mer norm size på bildene!!!

Trenger hjelp Jævla bullshit opplegg spør du meg

 

 

Først og fremst trenger du å få lagt opp bilder på en hjemmeside eller noe sånt... (hvis du ikke har noe sted, kan sikkert jg avse litt plass på serveren min, du kan få låne)...

 

Og når du har fått til det, må du bruke denne metoden:

link til bildet her

 

Kort beskrivelse fra admin her:

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89402

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan også registrere deg på Photobucket

 

der har du plass til godt over 150 bilder

 

problemet ditt er kanskje at bildene dine er veldig store?

du burde åpne dem i et bildebehandlings program og resize dem(gjøre dem mindre)

 

 

jeg har forresten en photobucket konto med noen bilder fra rudskogen og drammen.

 

er noen bilder av maroc sin bil der :bump

 

http://photobucket.com/albums/a75/kjeksen/rudskogen19-9/

:pics

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så etter en dag eller to var styling delene mine ferdig og slik så det ut hos lakkereren.

 

sideskjørtene:

smallDSC00157.jpg

 

smallDSC00158.jpg

 

frontfangeren:

smallDSC00159.jpg

 

smallDSC00161.jpg

 

bakfangeren:

smallDSC00163.jpg

 

smallDSC00164.jpg

 

smallDSC00165.jpg

 

Jeg har også lakkert hele høyre bakskjermen min, hadde tidligere en skade der som ble retta opp og lakkerte sammen med stylinga..

Slik så bilen min ut inne i ovnen..

 

smallDSC00156.jpg

 

[smallDSC00155.jpg

 

smallDSC00154.jpg

 

smallDSC00153.jpg

1994 Golf III GTI 16v :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår