Gå til innhold

Kjenner dere til disse merkene...

Ranger emnet

RCS

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg lurte bare på om dere som er i miljøet kjenner til disse merkene innen bilstereo: Morel, Sinfoni og EVUS Tech? Eventuelt hvilken "status" har disse i bilstereo miljøet i norge?

Vurderer disse merkene til min bil da jeg er blitt forespurt om sponsing blant annet... :-)

RCS

http://www.Modifisert.net _ Norges største sammling av bilrelaterte linker av entusiast for entusiaster.

Mitt bilstereo prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=160247

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morel, Sinfoni og EVUS Tech?

Morel kan jeg hvertfall anbefale deg på det sterkeste, dette er produkter av svært høy klasse og som utkonkurrerer svært mange andre hva gjelder lydkvalitet. Sinfoni har jeg aldri hørt på, men de sier det er bra saker. EVUS er vel helt ok koblingsutstyr med litt begrenset sortiment.

Høres jo spennende ut dette. Du får lage en tråd her når du begynner å bygge lyd :driving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har morel komponentsett fremme (pulse 6), og massevis av kabler og tilkoblingsstyr fra Evus Tech.

Jeg kan bare si meg strålende fornøyd!

Strømkabelen min er særdeles fleksibel og veldig lett å legge skikkelig. Den er 50mm2.

Signalkablene er trippelskjermet med sølvkontakter, og virker av veldig god kvalitet. Jeg har også en skringsholder med innebygget volt- og amperemeter som har en veldig pen sølvfinish. Denne funker veldig fint.

Den siste tingen jeg har er en batteripolsko med innebygget sikring. Den sitter 100% perfekt på polen, men det er bare småpjusk.

Sifoni har jeg ikke noen erfaring med, men det virker veldig high end.

1998 BMW 318i

2005 BMW 116i

1995 Ford Mondeo

1991 Mazda 323

1983 Golf Diesel (52hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med deg da Pål, kan ikke du sponse Rsc med noe ?

Klart vi sponser!

Sponser alle vi!

Nei over til realitetene.

Skal en sponses så er det krav som stilles og skal en delta i EMMA (noe som burde vært obligatorisk) så kommer det an på graden av sponsing.

Alle står fritt til å søke om sponsing fra oss men et begrenset antall vil bli valgt ut.

Inboksen er full av bilder og søknader men ingenting vil bli bestemt før november, vil jeg tro.

Mvh

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart vi sponser!

Sponser alle vi!

Nei over til realitetene.

Skal en sponses så er det krav som stilles og skal en delta i EMMA (noe som burde vært obligatorisk) så kommer det an på graden av sponsing.

Alle står fritt til å søke om sponsing fra oss men et begrenset antall vil bli valgt ut.

Inboksen er full av bilder og søknader men ingenting vil bli bestemt før november, vil jeg tro.

Mvh

Pål

Hei

Posetive tilbakemelding på produktene dine Pål :-)

Hvilke klasser finnes i EMMA? I en pick up vil det vel begrense seg litt hva man kan få til? Eller egentlig så er der ingen begrensninger, bare utfordringer :-) Eller hva... Har du elementer som spiller rått i små kasser? Hadde noen DSL en gang som fungerte greit i små kasser... Har to Rockford 10 steg 2 subber hjemme som fungerte bra i min tidligere firmabil Skoda Pick up :-) Hadde en liten kasse bak hver stol som maserte brukbart inni den lille coupeen...

Kasje man skal fylle planet med elementer :-). Mener å ha sett en caddy pick up med et gigantisk element bakpå planet? Lill som ligger på Grombil.com med sin GMC sierra pick up snakket om å lage hull fra planet til coupeen? Siden disse bilene har ramme kan man jo for så vidt kappe ivei... Men planet er uavhengig av huset så der har man en utfording i form av lekkasjer og bevegelser...

Her ser dere planene for bilen... Slik blir den om det så skal ta 5 år... Målet er 5-600hk minimum med NOS... Det blir vel rundt 350-400hk i motor uten. Riktig understell med 4-link, polyrethane foringer osv... Denne SKAL det bli snakket om :-)

choppa_400ss_small.jpg

Så skikkelig stereo må man også ha... Da er det jo kjekt å prøve noe annet en d alle andre kjører... Føler der er Xplode og Punsh i alle biler i dag :-)

RCS

http://www.Modifisert.net _ Norges største sammling av bilrelaterte linker av entusiast for entusiaster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes mange typer sponsing avtaler .

Etter mange år i bransjen er jeg ikke så rask å gi slike avtaler da få gjør seg fortjent til dette .

Men delsponsing og rabatter gir man når vedkommende har en ordentlig plan .

Mvh

Vil tro der er mangen som vil men ikke får til :-)

Er selv på jakt etter en seriøs person som kunne tenke seg å ta bilen sin "helt ut"... Da kan jeg stille med gode avtaler fra mine sponsorer og sammarbeidspartnere... Problemet er å finne noen som også får til...

Jeg et selv at man ofte vil mer en for eks pengene strekker til :-) Koker som regel ned til kroner og øre... :-) Så skal jo kona også ha en bil....

RCS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger inn her at jeg er 100% på nett med ateam!

At det er positiv omtale på "mine" produkter er jo kjekt.

Det kommer nok mer positivitet etter at sikklelystne bilstereofantaster og andre spurver har fått kikket på Sinfoni AMPLItude 45.2 og Sinfoni AMPLItude 150.2x på Rudskogen førstkommende søndag.

Tørkle eller smikke er å anbefale!

Selv har jeg tatt en "gangsta" og tredd en 45.2 på et kjede som nå henger godt rundt halsen min.

Sa jeg 24 karat gull?

Joda...

Have a nice one folkens!

Mvh

Pål

(som fortsatt er våt i øya)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger inn her at jeg er 100% på nett med ateam!

At det er positiv omtale på "mine" produkter er jo kjekt.

Det kommer nok mer positivitet etter at sikklelystne bilstereofantaster og andre spurver har fått kikket på Sinfoni AMPLItude 45.2 og Sinfoni AMPLItude 150.2x på Rudskogen førstkommende søndag.

Tørkle eller smikke er å anbefale!

Selv har jeg tatt en "gangsta" og tredd en 45.2 på et kjede som nå henger godt rundt halsen min.

Sa jeg 24 karat gull?

Joda...

Have a nice one folkens!

Mvh

Pål

(som fortsatt er våt i øya)

Nå ble jeg litt kvalm! En ting er å skryte av egene produkter, men ett sted for grensa gå:) Hvis produktene er så bra, hvorfor er du ikke medlem i EMMA slik at noen kan delta i konkurranse med dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det var vel ikke ment sånn, iallefall ikke sånn jeg ser det, er nok mer noe alla min entusiasme for SEAS.. Jeg sikler også når jeg ser på Reference settet og SW300'en ;) Og jeg har og fått skikkelig sansen for alpine.

Så, selv om du importerer det, så er det ikke alltid ment for reklame når du skryter av produktene. Du hadde ikke sagt det samme om det var Pioneer eller Earthquake han hadde prata om tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble for dumt.

Du har PM earthquake!

der ble du vell eid? den som er med på lekenn... :hammer

Morel går jo for å være BRA produkter, men sant nok, om du ikke stiller opp og viser til en konkurangse så stiller du ikke like høyt hos meg..

selvfølgelig opp til enhver person å bestemme hva en vil ha i bilen sin, og jeg fornøyd med mine orginale høytalere, så lenge jeg har musikk, men det å skryte uhemmet av det, gjør jeg ikke.

da er det kanskje deg vi skal raportere.. (er jo ikke bra å snikreklamere her) cheers

--

Hei

Jeg lurte bare på om dere som er i miljøet kjenner til disse merkene innen bilstereo: Morel, Sinfoni og EVUS Tech? Eventuelt hvilken "status" har disse i bilstereo miljøet i norge?

Vurderer disse merkene til min bil da jeg er blitt forespurt om sponsing blant annet... :-)

RCS

topic: Ja, mordel produkter er bra, men gå for morel israel, ikke morel usa!

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden eartquake brakte det på banen så er det for lenge siden bestemt at vi er med i EMMA fra 2006-sesongen.

Vi har ikke sett noe poeng å bli med i EMMA med to deltakere og heller brukt penger på å fylle opp varelageret.

Det er notert at jeg ikke skal snikreklamere og kommer heller ikke til å gjøre det offentlig i en tråd lenger.

Beklager at denne tråden gikk litt OT for min skyld.

Mvh

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider