Skody Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 Og da har kanskje vi alle lært en lekse om at man ikke skal stole blindt på alle, men alikevel la tvilen komme til gode inntil det motsatte er bevist! ell.no. Happy ending the end. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvesk Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Fremdeles har ikke paj90 svart på hvorfor han var aktiv på forumet i den perioden han påståelig var syk og ikke svarte på pm til trådstarter. Siter trygvemb@hotmail.com Aldri mere Nissan på meg :fire: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djman Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Det er faktisk ikke så lett å se at du har fått en pm heller da.. Det har ofte gått dager fra jeg har fått tilsendt en pm til jeg faktisk ser at det står en ny melding oppe i hjørnet.. Siter I am going to find myself. If I get back before I return, keep me here. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Det er faktisk ikke så lett å se at du har fått en pm heller da.. Det har ofte gått dager fra jeg har fått tilsendt en pm til jeg faktisk ser at det står en ny melding oppe i hjørnet.. Da stikker du inn på kontrollpanelet og skrur på at du skal få en mail så fort du får en PM. Messaging & Notification -> Private Messaging The forum can send a message to your email address to inform you when someone sends you a private message. [ ] Receive Email Notification of New Private Messages If you are browsing the forums when you receive a new private message, the system can pop-up a notification box informing you of the new message. [ ] Show New Private Message Notification Pop-up Kryss av i disse to boksene, da blir det en bedre verden. :deng http://www.bilforumet.net/profile.php?do=editoptions - User CP aka Kontrollpanel(?). Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djman Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Det var ikke ment som en klage på noen måte, jeg bare sier at hvis han ikke har på noe av det du nevner så er det jo ikke så lett å se det hvis han bare tittet innom. Edit: Ser nå at jeg har uttrykt meg litt klønete i posten ovenfor. Det beklager jeg. ;) Siter I am going to find myself. If I get back before I return, keep me here. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Hos meg popper det opp en boks hver gang jeg får pm Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Har hørt folk dra værre løgner enn kreft for å slippe unna ubehageligheter. Dette er ikke ment som kritikk til deg Paj-90, men bare en antydning om at bevisbyrden ligger hos deg på grunn av det kyniske samfunnet vi lever i. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Fremdeles har ikke paj90 svart på hvorfor han var aktiv på forumet i den perioden han påståelig var syk og ikke svarte på pm til trådstarter. jeg vet ikke hvor aktiv paj90 var på forumet den helgen, men om det er snakk om at han bare sto aktiv nede på sia der, hvor det står hvem brukere som er inne så kan det vel hende at pc'n hans sto på? innlogget på bf.net. med mindre han har skrevet i tråder i denne perioden da.. da begynner jeg å tvile. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Den helgen jeg hadde avtale med RonnyL, ble jeg lagt inn på VAS med akkutt halsbetennelse. Denne halsbetennelsen har i ettertid vist seg å være strupekreft, så jeg har hatt et par måneder med smerter, strålebehandling,operasjoner osv. Liker ikke å si det, men hva var det jeg sa: Har du faktisk vurdert at han kan ha fått et illebefinnende og ligger på sykehus ...eller andre akutte ting (sykdom ol) i familien som gjør at man glemmer enkelte andre avtaler og slår av tlf Virker jaffal litt teit på meg om noen av mine alternativer stemmer, og så har det blitt rene lynsje-stemningen pga din post. Syns man bør tenke litt før man henger ut folk Ønsker deg god bedring Paj-90 Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Nå når begge to har kommet til ordre her så kan de jo ta resten over PM.Så kan de andre slutte i å spekulere. :rolleyes: Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Dr_S Hos meg popper det opp en boks hver gang jeg får pm Nå er jo du admin da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2bb1nordli Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Nå når begge to har kommet til ordre her så kan de jo ta resten over PM.Så kan de andre slutte i å spekulere. :rolleyes: Hvorfor da ikke sperre denne tråden? Jeg er innlogget hele tiden men det betyr ikke at jeg er her hele tiden.... Siter Østfold Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Dr_S Hos meg popper det opp en boks hver gang jeg får pm Nå er jo du admin da :D Dette er et valg du har på kontrollpanelet. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet August 7, 2009 Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 det som er litt morsom tanke er jo at han fikk strupe kreft over natta og ble lagt inn akkurat den dagen det ble avtalt handel;) er så leit at folk ikke har baller nok til å si, BEKLAGER jeg kan /skal/vil ikke kjøpe bilen alikevel. sorry bryet! jeg mest er drit lei av useriøse selgere! man står på som faen for å kjøpe noe, så vil dem faen ikke hverken svare på tlf. eller vise samarbeidsvilje når rasshølet har sliti i mangfoldige mnd. og du sier at du vil handle I DAG.. Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 7, 2009 Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 (endret) Da legger jeg til Pandasoft på listen.. Forhåndsbetalte 400,- for noe småtteri i Juni, etter å ha måttet purre på ham to ganger via pm her og e-post svarer han nå ikke i det hele tatt. Er bare småpenger, men jeg bedriver ikke veldedighet heller.. Endret Desember 3, 2009 av B.T.i Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg