al3x Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Så en sølvgrå Supra men en av de største vingene jeg noen sinne har sett ved rådhuset i Lillestrøm for 30min siden. Noen som vet noe om denne? Mener det sto prøveskilt på den... Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Så en sølvgrå Supra men en av de største vingene jeg noen sinne har sett ved rådhuset i Lillestrøm for 30min siden. Noen som vet noe om denne? Mener det sto prøveskilt på den... quicksilver her på forumet sin?!?! Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 quicksilver her på forumet sin?!?! kan hende det.. siden han bor jo ikke så langt unna der.. mn jeg mener han har norske skilter :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Tenkte også at det kunne være Quicksilver på tur. Kan godt hende den hadde hvite skilt, fokuserte egentlig mest på bilen jeg :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Tenkte også at det kunne være Quicksilver på tur.Kan godt hende den hadde hvite skilt, fokuserte egentlig mest på bilen jeg :P http://www.quicksilver-supra.com/ hjemme siden hans Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rsport-raggare Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 quicksilver sin har jo ikke no svær vinge da..den har fet vinge men ikke svær Siter Call me Primo, NOT rsport-raggare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tvetern Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 En vesentlig ting her er jo at Reidar, eller Quicksilver, solgte bilen sin til en kar i Finland i fjor. Tviler derfor på at det er han :) Har sett en sølv supra i strømmen et par ganger de siste 2 ukene. Er ikke sikker på hvem det er sin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet November 14, 2005 Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Sist jeg hørte så bygde han den om? Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Sist jeg hørte så bygde han den om? Det er en annen Supra han bygger på nå...samme motor,ny bil. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Palm Skrevet November 17, 2005 Rapporter Share Skrevet November 17, 2005 en god kompis av meg har kjøpt en høyreratta sølvgrå supra. Den har orginale vingen og går forløpig på prøveskilt. Regner med det er den dere har sett... Den er i blant på strømmen og rundt der + på grorud/kaldbakken siden vi bor her:P Olsen heter eiern, samma karen som eier den sølvfarga 9-3 cab'en med fullt bodykit som ofte er å se på de samma stedene... Siter Palm :boxing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg